کد خبر : 1662073 | 25 دی 1398 ساعت 08:58 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

جوانگرایی دست نشان؛ تیمی که کلا عوض شد!(عکس)

دست نشان در چند بازی اخیر سپیدرود تیمش را با اکثریت مطلق بازیکنان زیر ۲۳ سال به میدان فرستاده و اتفاقا آنها در برابر دو تیم اول و سوم جدول عملکرد قابل دفاعی از خود نشان داده اند.

به گزارش “ورزش سه” سپیدرودی ها این روزها اوقات سختی را می گذرانند و خود را مواجه با کوهی از مصایب و مشکلات سریالی و پایان ناپذیر می بینند.


آنها هنوز با سقوط دراماتیک روز آخری شان از لیگ برتر کنار نیامده بودند که غم بی مالکیتی به سراغ شان آمد و فصل تازه را به جای مالک تنها با مدیرعامل آغاز کردند و در حالی که به خود وعده بازگشتی زودهنگام به لیگ برتر می دادند ناگهان چشم باز کردند و به سرعت برق و باد تیم شان را در خطر سقوط از لیگ دسته اول دیدند!


تمام امید رشتی ها تقویت در نیم فصل و ترمیم نقاط ضعف در تعطیلات بود که خبر رسید پنجره شان بسته است و برای باز کردنش باید یک و نیم میلیارد بپردازند و آخرین ضربه هم با خروج بازیکنان عصیانگر پول نگرفته بر پیکر سپیدرود وارد شد و در این بین هم چند نفر را خود نادر به دلیل ضعف فنی از لیست بیرون گذاشت.

 

 

1469648


اگر به لیست خروجی های نیم فصل سپیدرود نگاه کنیم در می یابیم که به خودی خود یک تیم کامل از درونش بیرون می آید:  سید مهدی اسلامی و میلاد تولایی (دو دروازه بان اول و دوم این تیم)، محمدرضا الماسخاله، امید سام کن، محمدرضا زینال خیری، مجتبی محبوب مجاز، احسان پیرهادی، میثم فردوسی (کاپیتان)، احسان پیرهادی، امیر تیزرو، محمداسماعیل نظری، محمد روشندل و ایمان شوریابی. که باید به این نام های پرتعداد پویا نزهتی و ساسان شیرمردی مصدوم را به همراه محمد دادرسی غایب در تمرینات، اضافه کرد تا سپیدرود نیم فصل دوم را بدون ۱۶ بازیکن ابتدای فصل خود آغاز کند!


بسته بودن پنجره نقل انتقالات و کوچ پر تعداد سرخ پوشان از این تیم دست نشان را ناگزیر کرد که با اتکا بر جوانگرایی به جنگ با مشکلات برود که اتفاقا تا اینجای کار تلاش او مثمر ثمر واقع شده است.

 

1469649


دست نشان در نخستین مسابقه نیم فصل دوم در حالی که باید در رفسنجان به مصاف تیم نخست لیگ می رفت با استفاده از بازیکنان جوان و بعضا کم تجربه ای همچون: بهنام لایقی فر، مهیار نوری، جواد آقایی پور، محمد اسلامی، نوید حیدری، یاسر حاتم زاده، ماهان سروی، رضا عاشوری، آرین نصیری نژاد، صادق صادقی، هومن ربیع زاده و میلاد احمدی را به کار گرفت و از مجموع ۱۴ بازیکنی که به زمین رفتند تنها سن ۴ نفر از ۲۵ سال عبور کردند و ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال سن داشتند.


سپیدرود در برابر مس با ارایه یک بازی قابل قبول می توانست با همین جوانانش با امتیاز به خانه باز گردد و تنها بر روی یک ضربه شروع مجدد غافلگیر شد و نتوانست شگفتی هفته را به نام خود ثبت کند. اما این اتفاق جالب با یک هفته تاخیر در رشت روی داد و در روزی که بازهم دست نشان بازیکنان آینده دار خود را ستون اتکای تیمش کرده بود موفق شد نود ارومیه تیم سوم لیگ را با شکست بدرقه کند و اتفاق ویژه هفته را رقم بزند. نکته دوست داشتنی تر ماجرا آنجاست که اغلب این بازیکنان دست رنج خود  سپیدرود هستند و از تیم جوانان و امید به بزرگسالان راه پیدا کردند و در روزهایی که دست رشتی ها در پوست گردو گیر کرده بود، دستگیر تیم شان شدند.

 

1469650

 

درست پس از این برد سپیدرود خبر رسید که پنجره نقل و انتقالات شان هم باز شده و می توانند چند بازیکن برای ترمیم نقاط ضعف شان به کار گیرند تا خوشحالی رشتی ها ادامه دار شود. 

دیدگاه‌ها