کد خبر : 1662075 | 25 دی 1398 ساعت 09:05 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

استارت زوج رویایی در آزادی

"فرهاد و مجید"از آسیا شروع می کنند(عکس)

به نظر می رسد زوج جدید و رویایی استقلالی ها روی نیمکت رهبری این تیم به جای لیگ از پلی آف آسیا استارت بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، دوران پسااسترا برای استقلالی ها از هفته آینده به صورت رسمی آغاز می شود جایی که آبی های پایتخت بدون حضور مربیان موفق ایتالیایی یک بار دیگر با مربیان داخلی به مصاف رقبای داخلی و آسیایی خواهند رفت. بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت رهبری آن هم تنها نیم فصل بعد از جدایی اش در تابستان زمینه حضور دوباره مجید نامجومطلق ستاره سال های نه چندان دور استقلال را نیز فراهم کرد بلکه این زوج رویایی و محبوب امید را به دل هواداران برای پرکردن جای خالی استراماچونی بازگرداند.

 

1469653


در شرایطی که همه انتظار داشتند اولین آزمون این زوج رویایی در اهواز مقابل فولاد رقم بخورد تمامی شواهد از لغو این بازی حکایت دارد، تصمیمی که باعث می شود تا فرهاد و مجید کار رسمی خود با استقلال را در آسیا و پلی آف سرنوشت ساز با الکویت در آزادی آغاز کنند. زوج نیمکت رهبری استقلال دیروز در اولین بازی دوستانه آبی ها به دقت عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشتند و در ذهن خود این واقعیت را مرور می کردند که برای بازی آتی با الکویت چه تدابیر تاکتیکی بیاندیشند.


شاید مهم ترین سئوال در ذهن زوج نیمکت استقلال به این برمی گشت که آیا همان استراتژی که استراماچونی در تیم بنا نهاده را دنبال کنند یا به دنبال راهی متفاوت برای ارائه نمایشی از نوع دیگر باشند؟ گرچه چیدمان ترکیب اولیه استقلال مقابل امیدهای باشگاه نشان می داد نه فرهاد نه نامجو علاقه ای به ریسک تغییر برنامه های تاکتیکی دیکته شده از سوی استراماچونی ندارند و ترجیح شان استفاده از همین روش برای آماده سازی تیم در مصاف با الکویت و سایر بازی های مهم پیش رو در بهمن آتشین 98 است.

 

1469652

 

1469655

 

1469654

دیدگاه‌ها