کد خبر : 1662120 | 25 دی 1398 ساعت 11:50 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات فوتسال جام شهید سردار قاسم سلیمانی

تیم فوتسال ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و پیروزی پرگل مقابل تیم مجلس شورای اسلامی، جام قهرمانی مسابقات فوتسال جام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی را بالای سر برد.

مسابقات فوتسال جام شهید سردار قاسم سلیمانی

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسابقات فوتسال جام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در روزهای 22و 23 دی ماه 1398 بین تیم های ارتش، هنرمندان ایران، مجلس شورای اسلامی و بیمه حکمت توسط سازمان تربیت بدنی آجا برنامه ریزی و در مجموعه ورزشی مدرس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی آجا در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس، علی الخصوص دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس و دکتر محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس در این مراسم، میزبانی شایسته مجموعه تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای تمامی مردم ایران گرامی و سرافراز است و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگ اسلام وظیفه تک تک مسئولین و ملت است و ورزش بهترین و پاکترین رسانه برای تبلیغ این چنین کارهای ارزشی می باشد.


آقای دکتر پزشکیان نیز در مراسم اختتامیه این رقابتها ضمن تشکر از تربیت بدنی ارتش، از این رویداد بسیار خوب به نیکی یاد کرد و اظهار امیدواری نمود اینگونه برنامه های ورزشی در آینده نیز ادامه داشته باشد.


بر اساس این گزارش، در این مسابقات تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین گام، نماینده بیمه حکمت را شکست داد و در بازی فینال مقابل تیم پرقدرت مجلس شورای اسلامی به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد. تیم مجلس بعنوان میزبان این بازی ها در اولین بازی در مقابل تیم هنرمندان و یاران سرشناس سید جواد هاشمی قرار گرفت و پس از تساوی در وقت های قانونی، در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد و در نهایت هم پس از شکست مقابل ارتش نایب قهرمان شد. در بازی رده بندی هم دو تیم هنرمندان و بیمه حکمت با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت هنرمندان ایران با عنوان سومی جام را به پایان بردند.

 

1469713

 

1469714


سید جواد جواد هاشمی، بازیگر و کارگردان مطرح و نام آشنای سینما، تلویزیون و تئاتر ایران که خود از هنرمندان عرصه دفاع مقدس محسوب می شود درباره برگزاری این جام گفت: ما هنرمندان با عشق و علاقه خاصی در این مسابقات شرکت کردیم و بدون شک تجربه حاصل از این رویداد هیچ‌گاه فراموشمان نخواهد شد و جزو شیرین ترین تجربه های زندگی مان محسوب می شود  چراکه حاج قاسم سلیمانی برای مردم و ما بسیار عزیز بود.

 

دیدگاه‌ها