کد خبر : 1662133 | 25 دی 1398 ساعت 12:46 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای کمک به کشتی آمدم؛ دنبال شهرت نیستم

کریمی: با بنا و محمدی هماهنگ می‌شویم

سرپرست جدید تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی گفت: هم منابع مالی به فدراسیون اضافه می کنم و هم دنبال جلوگیری از بروز حاشیه ها هستم.

کریمی: با بنا و محمدی هماهنگ می‌شویم

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته بود که علیرضا دبیر بعد از چند ماه تصمیم گرفت به صورت رسمی برای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی سرپرست جدید معرفی کند.


سیدحجت کریمی که شاید نامش برای اهالی کشتی آشنا نباشد، در فاصله ۶ ماه مانده به المپیک به تیم‌های ملی کشتی ایران اضافه شده تا بتواند هم در بحث پشتیبانی و هم برنامه ریزی کمک حال فدراسیون باشد.


سرپرست جدید تیم‌های ملی کشتی در گفت‌وگو با "ورزش‌سه" در رابطه با انتخابش از سوی علیرضا دبیر گفت: از یکی، ۲ ماه قبل آقای دبیر به من لطف داشتند و پیشنهاد سرپرستی را به من دادند. من هم بعد از صحبت‌هایی که داشتیم، تصمیم گرفتم برای کمک به کشتی وارد این عرصه شوم. از این پس کنار کشتی خواهم بود تا در شرایطی که مشکلات زیادی گریبانگیر ورزش اول کشور است، بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.


وی افزود: برند کشتی نسبت به گذشته که در هر محله یک باشگاه کشتی می دیدید، افت کرده و اگر به داد آن نرسیم، از بین می‌رود. باید از این برند حمایت کنیم. کشتی یک رشته کاملا ایرانی است و باید به آن نگاه ویژه ای وجود داشته باشد. نام کشتی با پهلوانی گره خورده و امیدوارم در این راه موفق عمل کنیم.


سرپرست جدید تیم‌های ملی کشتی درباره هماهنگی‌اش با کادرفنی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی گفت: هفته دیگر جلسه ای را با کادرفنی تیم های ملی خواهیم داشت. در این جلسه سعی می‌کنیم برنامه ریزی مناسبی برای آینده داشته باشیم چون کشتی گیران در فاصله ۶ ماه مانده تا المپیک نیاز به حمایت دارند. قطعا با آقای محمدی و بنا همکاری خوبی خواهیم داشت.


کریمی در پاسخ به این سوال که در بحث جذب منابع مالی هم به فدراسیون کمک می کند یا خیر، گفت: بله، قرار است در این بحث به فدراسیون کمک کنم. باید اسپانسرهایی را به تیم ملی وارد کنیم چون با وضعیت بودجه ای فعلی فدراسیون نمی توان کار را پیش برد. البته به جز مسائل مالی جمع کردن حاشیه ها و جلوگیری از بروز اتفاقات حاشیه ای نیز جزو وظایف بنده است. مطمئن باشید تمام توانم را برای کمک به تیم های ملی می گذارم. من نه دنبال شهرت هستم و نه چیز دیگری.

دیدگاه‌ها