کد خبر : 1662151 | 25 دی 1398 ساعت 14:04 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: یک فوروارد به تمرینات اضافه شده است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هواداران نگران نباشند، به آن‌ها قول می‌دهم که در نیم فصل دوم بازی‌های باکیفیت‌تری ارائه دهیم.

الهامی: یک فوروارد به تمرینات اضافه شده است

به گزارش ورزش سه، "ساکت الهامی" در گفت‌وگو با خبرنگار دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، درخصوص آخرین وضعیت تیم اظهار کرد: به محض حضور در آنتالیا، یک جلسه به صورت شبانه تمرین کردیم و بعد از آن، هر روز در دو نوبت تمرین انجام داده‌ایم و در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

 

وی ادامه داد: پس از این که صبح روز گذشته تمرین کردیم، عصر نیز یک بازی دوستانه مقابل یک حریف ترکیه‌ای انجام دادیم که در اوج فشار، بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند.

 

وی افزود: شرایطمان از نظر تاکتیکی و تیمی بسیار خوب است و چاره‌ای نداشتیم که فشار زیادی از نظر بدنسازی به بازیکنان بیاوریم. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و در این مدت، فشارها را در تمرینات تحمل کردند. روز جمعه نیز، یک بازی تدارکاتی سنگین دیگر مقابل شاگردان گئورگی حاجی پیش رو داریم که امیدوارم محک خوبی برایمان باشد.

 

الهامی خاطرنشان کرد: یک مهاجم به جمع ما ملحق شده است و اگر این بازیکن، همان مهره مد نظرمان باشد، او را جذب خواهیم کرد و اگر نشد، مهاجم دیگری را در نظر داریم و از هواداران می‌خواهم که به هیچ وجه نگران نباشند؛ چرا که تراکتور تنها تیمی است که سه سهمیه آزاد دارد و قول می‌دهم در نیم‌فصل دوم، بازی‌های بسیار بهتری نسبت به نیم‌فصل اول ارائه کنیم.

 

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که یک مدافع وسط نیز جذب کنیم؛ هرچند که در نقل و انتقالات نیم‌فصل، هیچ تیمی بازیکن خوبش را از دست نداد و ما هم تا آخرین لحظه، به دنبال خرید یک بازیکن خوب ایرانی بودیم که در فاصله ۱۰ دقیقه مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات، از فروش او منصرف شدند.

 

1464889

 

وی با اعلام خبر پیوستن یک مربی دروازه‌بانان به تراکتور، ادامه داد: این مربی، سابقه کار کردن در تیم دورتموند، اف سی کلوپ بلژیک و تیم‌های حاشیه خلیج فارس را در کارنامه دارد و چند روزی است که به عنوان مربی گلرها در تیم فعالیت می‌کند.

 

وی افزود: سه بازیکن نیز از جمع امیدها به تیم ما اضافه شده‌اند که آینده بسیار درخشانی دارند و می‌توانند در آینده نه چندان دور، به مهره‌های اصلی تراکتور تبدیل شوند.

 

سرمربی تراکتور خطاب به پرشورها گفت: می‌دانم که در نیم‌فصل دوم، همه تیم‌ها تا دندان مسلح هستند و فشار بازی‌ها بسیار بیشتر خواهد شد. نمی‌گویم که ما بهترین تیم ایرانیم، ولی مطمئن باشید هیچ تیمی بهتر از تراکتور نیست و شرایط تیم ما بسیار خوب است و از هواداران خواهشمندم که به حواشی توجهی نکنند و قول می‌دهم در نیم‌فصل دوم، بسیار بهتر از نیم‌فصل اول شویم.

 

وی بیان کرد: ما وقتی این هواداران را داریم، نگران هیچ چیز نیستیم؛ چرا که پرشورها به اندازه چند بازیکن می‌توانند به ما کمک کنند و به پشتوانه آن‌ها، کاری می‌کنیم که بهترین نتایج را کسب کنیم و باز هم از آن‌ها خواهش می‌کنم توجهی به حاشیه ها نکنند.

 

الهامی خاطرنشان کرد: از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که در این اردو سنگ تمام گذاشت و به نمایندگی از کادر فنی، بازیکنان و کادر مدیریتی از ایشان سپاسگزارم که یکی از بهترین کمپ‌های ترکیه را برای تمرین و اسکان در اختیار تیم قرار داده است.

دیدگاه‌ها