کد خبر : 1662177 | 25 دی 1398 ساعت 15:03 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب به ستین و بارسا؛ بازگشت تراشتگن

مارک آندره تراشتگن گلر آلمانی بارسلونا امروز بدون مشکل در تمرین حاضر شد تا نشان دهد مصدومیت را به دست فراموشی سپرده است.

خبر خوب به ستین و بارسا؛ بازگشت تراشتگن

به گزارش"ورزش سه"، سومین جلسه تمرینی بارسلونا زیر نظر سرمربی جدید باشگاه یعنی کیکه ستین امروز به انجام رسید. روز گذشته بارسا دو جلسه تمرین کرد و امروز صبح نیز جلسه سوم برگزار شد و خبر خوب برای بارسا اینکه مارک آندره تراشتگن در هر دو بخش تمرین حاضر بود و حالا مشکلی برای بازی یکشنبه شب برابر گرانادا نخواهد داشت.

 

 

1469763

 

 

تراشتگن به دلیل مصدومیت، هنوز نتوانسته در سال جدید میلادی برای بارسلونا بازی کند. او بازی با اسپانیول(تساوی 2-2) و شکست از اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرکاپ را از دست داد و غیبتش در هر دو بازی محسوس بود.

بر خلاف تراشتگن اما آرتور ملو امروز تنها در بخش اول تمرین حاضر شود و در بخش دوم نتوانست هم تیمی هایش را همراهی کند. به این ترتیب او احتمالا بازی با گرانادا را از دست خواهد داد ولی ممکن است بتواند برابر ایبیسا در کوپا دل ری یا حداکثر برابر والنسیا در مستایا حاضر باشد.

امروز ریکی پویج بازیکن جوان بارسا نیز در تمرین تیم اول حضور داشت و به نظر می رسد ستین در نیم فصل دوم روی او حساب باز کرده است.

 

دیدگاه‌ها