کد خبر : 1662189 | 25 دی 1398 ساعت 16:20 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه بازیکنان دوست دارند با تارتار و کادرش کار کنند

گوهری: می‌خواهم از نفت دوباره ملی‌پوش شوم

دروازه‌بان جدید نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد با حمایت های مسئولان این تیم بتواند روزهای خوبی را در ادامه رقابت‌ها پشت سر بگذارد.

گوهری: می‌خواهم از نفت دوباره ملی‌پوش شوم

احمد گوهری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" با اشاره به حضورش در سایپا در نیم فصل اول لیگ نوزدهم بیان کرد: من با وجود مصدومیتی که از ناحیه انگشت داشتم اما در نیم فصل اول برای سایپا بازی کردم. به واسطه تعهدی که داشتم درون دروازه ایستادم و سعی کردم هرچه در توان دارم بگذارم. با رسیدن به تعطیلات نیم فصل و با توجه به شرایط موجود و پس از مشورت با برخی نزدیکانم تصمیم به جدایی گرفتم. جا دارد از آقایان مدبر و مددی و گروه ورزش سایپا تشکر کنم که با وجود مخالفت‌ها کمک کردند تا جدا شوم.


وی درباره حضورش در نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: پیشنهادهایی از چند تیم داشتم؛ حتی پیشنهادهای مالی بهتری نیز به من رسید اما نفت مسجدسلیمان را با دلم انتخاب کردم. با توجه به حضور آقای تارتار و کادرفنی خوبی که نفت دارد و مردم خونگرم مسجدسلیمان که از این تیم حمایت می‌کنند،‌دوست داشتم به نفت بروم.


دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان ادامه داد: من قبلا سابقه همکاری با آقای تارتار و آقای اینانلو مربی دروازه‌بان های نفت را در پارس جنوبی داشتم و وقتی این پیشنهاد رسید تصمیم گرفتم بار دیگر زیر نظر این عزیزان کار کنم. هر بازیکنی با این گروه فنی کار کرده پیشرفت کرده و علاقه‌مند است دوباره با این تیم کار را ادامه دهد. من نیز از این قاعده اسثتنا نیستم.


گوهری همچنین گفت: انگیزه زیادی برای بازی کردن در نفت مسجدسلیمان دارم. فکر می‌کنم فضا برای پیشرفت در نفت فراهم است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه بدهم. دوست دارم با پیراهن نفت مسجدسلیمان بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم مشکل خاصی در این مسیر پیش نیاید.


وی در پایان افزود: از مسئولان مسجدسلیمان و خوزستان تقاضا می‌کنم نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند. برای مردم مظلوم مسجدسلیمان تیم نفت تمام زندگی‌ است و واقعا حیف است که این تیم با شرایط خوبی که دارد حمایت نشود. ما نیز تلاش می‌کنیم موجبات خوشحالی مردم مسجدسلیمان را فراهم کنیم و باعث افتخارمان است برای این مردم بازی کنیم.

دیدگاه‌ها