کد خبر : 1662230 | 25 دی 1398 ساعت 17:39 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

موافقت ستین با جدایی مدافع فرانسوی بارسا

کیکه ستین سرمربی جدید بارسا با انتقال قرضی ژان کلر تودیبو به شالکه مخالفتی ندارد.

موافقت ستین با جدایی مدافع فرانسوی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی بارسا که در یک سال گذشته به ندرت توانسته در ترکیب اصلی قرار بگیرد، از چند روز پیش در آلمان حضور دارد. نشریه بیلد او را در فرودگاه دوسلدورف شکار کرد و گفته می شود که در تست های پزشکی شالکه حاضر شده و قرار است با قراردادی یک سال و نیمه و قرضی، راهی این تیم آلمانی شود.

 

 

1469228

 

 

این انتقال با تغییر و تحولات اخیر بارسا و اخراج ارنستو والورده در هاله ای از ابهام قرار گرفت. چند منبع ادعا کردند که کیکه ستین سرمربی جدید بارسا جدایی مدافع فرانسوی را وتو خواهد کرد اما امروز آاس گزارش داد که او با این انتقال موافقت کرده و تودیبو به شالکه خواهد پیوست.

ستین در رئال بتیس از سیستم دفاع سه نفره استفاده می کرد و نتایج خوبی هم کسب کرد. گفته می شد ستین قصد دارد از همین سیستم در بارسا استفاده کند و با توجه به اینکه در صورت جدایی تودیبو تعداد مدافعان میانی بارسا به سه نفر کاهش خواهد یافت(اومتیتی، پیکه و لنگله)، ستین مانع جدایی تودیبو شده است ولی او عنوان کرده است که در صورت استفاده از سیستم دفاع سه نفره، ترجیح می دهد از رولاند آرائوخو مدافع جوان اروگوئه ای تیم دوم باشگاه به عنوان بازیکن ذخیره و روی نیمکت استفاده کند و به همین دلیل مخالفتی با جدایی تودیبو ندارد.

 

 

1469487

دیدگاه‌ها