کد خبر : 1662233 | 25 دی 1398 ساعت 17:49 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو در مورد پدیده تاتنهام؛ صدایش را نشنیده ام!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، تمجید ویژه ای از پدیده جوان تیمش یعنی تانگانگا انجام داد.

 مورینیو در مورد پدیده تاتنهام؛ صدایش را نشنیده ام!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در بازی حساس هفته گذشته تیمش مقابل لیورپول از یک نام جدید در ترکیب تاتنهام رونمایی کرد. تانگانگا از ابتدا در ترکیب تیم لندنی قرار گرفت و اتفاقا عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه داد. این ستاره جوان در بازی دیشب تاتنهام مقابل میدلزبرو در جام حذفی نیز به میدان رفت تا سرمربی پرتغالی اعتماد فراوان خود را به او نشان داده باشد.

 

مورینیو حالا صحبت های جالبی را درباره بازیکن جوان خود مطرح کرده است. سرمربی پرتغالی تاتنهام درباره تانگانگا گفت: "من نمی دانم که صدای تانگانگا خوب است یا نه چرا که او خیلی صحبت نمی کند. با این وجود او همیشه برای رقابت کردن آماده است. البته که او در مسیر خود اشتباهاتی انجام خواهد داد اما قطعا تانگانگا بازیکنی متعلق به آینده تاتنهام است."

 

 

1468983

 

 

به نظر می رسد که حالا تانگانگا به بازیکن اصلی تیم مورینیو تبدیل شده و او می تواند در آینده زیر نظر این سرمربی پرتغالی بیش از این ها پیشرفت کند. مورینیو پیش از این و بعد از بازی برابر لیورپول نیز درباره بازیکن جوان تیمش گفته بود: " آیا می توانیم بگوییم که تانگانگا بازیکن جدیدی است؟ او هرگز در لیگ برتر برای تاتنهام بازی نکرده بود اما امروز در زمین حاضر شد و ثابت کرد که می تواند برای تاتنهام بازی کند".

دیدگاه‌ها