کد خبر : 1662236 | 25 دی 1398 ساعت 17:54 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

روبرت موره نو:

اخراج والورده؟ دیگر هیچ چیز باعث تعجبم نمی شود

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا معتقد است که اخراج ارنستو والورده از بارسلونا برایش اتفاق عجیبی نبود.

اخراج والورده؟ دیگر هیچ چیز باعث تعجبم نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده پس از شکست بارسا از اتلتیکو در سوپرکاپ اسپانیا شغل خود را از دست داد. بسیاری معتقدند که رفتار بارسا با او منصفانه نبود و والورده که کارنامه موفقی داشت، باید حداقل تا پایان فصل به کار خود ادامه می داد.

برخی این اخراج را با بلایی که بر سر روبرت موره نو در تیم ملی اسپانیا آمد، مقایسه می کنند. موره نو پس از رساندن لاروخا به یورو 2020 جای خودش را به لوئیس انریکه داد. اتفاقی که برای هفته ها یکی از سوژه های داغ رسانه ای بود.

 

 

1469816

 

 

موره نو که اکنون هدایت موناکو را بر عهده دارد، در واکنش به اخراج والورده از بارسا گفت:« واقعیت را بخواهید، باید بگویم که اصلا این اتفاق من را شگفت زده نکرد. در فوتبال دیگر هیچ چیز باعث تعجب من نمی شود؛ چون خودم مثال زنده ای هستم.

من والورده را خوب می شناسم. از نظر من اخراج او منصفانه نبود. او مربی بزرگی است و برایش احترام زیادی قائلم. همیشه حامی والورده خواهم بود.»

 

کیکه ستین:« او را چندان نمی شناسم ولی بازی تیم هایش را دیده ام و از سبک او خوشم می آید. برایش در بارسا آرزوی موفقیت می کنم؛ چرا که زمانی خودم نیز مربی بارسا بودم. من هوادار و یکی از اعضای بارسلونا هستم. آنجا دوستان زیادی دارم که خیلی های شان بازیکن بارسا هستند.»

 

 

دیدگاه‌ها