کد خبر : 1662256 | 25 دی 1398 ساعت 19:31 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک شایعه عجیب؛ نویر راهی یوونتوس می شود؟

اخبار عجیبی در مورد احتمال انتقال مانوئل نویر، دروازه بان باتجربه بایرن مونیخ به یوونتوس منتشر شده است.

یک شایعه عجیب؛ نویر راهی یوونتوس می شود؟


به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر بعد از سپری کردن دوران طولانی مصدومیت و افت در سالهای اخیر، دوباره در این فصل به همان دروازه بان باکیفیت همیشگی تبدیل شده و به نظر می رسد عمر دوران ورزشی او در بالاترین سطح همچنان ادامه داشته باشد.

 

1459300

 

قرارداد مانوئل نویر با باشگاه بایرن مونیخ یک سال دیگر به پایان خواهد رسید و علیرغم شایعات فراوان در مورد توافق طرفین، هنوز چیزی بین نویر و باشگاه روی کاغذ ثبت نشده است. نشریه معتبر فرانس فوتبال امروز مدعی شد احتمال دارد در تابستان پیش رو، مانوئل نویر به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داده و راهی تورین شود.

 

بایرن مونیخ چندی قبل الکساندر نوبل، دروازه بان جوان و آلمانی شالکه را به خدمت گرفت و به نظر می رسد مانوئل نویر چندان از این انتقال راضی نیست. مدتی قبل نشریه بیلد مدعی شد بندی در قرارداد نوبل وجود دارد که او حداقل باید فصلی در 15 بازی رسمی در ترکیب بایرن قرار گیرد، اما مانوئل نویر اخیرا تاکید کرد علاقه ای به تقسیم کردن جایگاهش درون دروازه این تیم با کسی ندارد.

 

اما در صورت تمایل بایرن به استفاده از الکساندر نوبل در ترکیب اصلی، ممکن است مانوئل نویر مسیر دیگری را برگزیده و راهی یوونتوس شود. احتمالا جیجی بوفون در تابستان پیش رو از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و قاعدتا یوونتوس یک دروازه بان جدید به خدمت خواهد گرفت که ممکن است نام این سنگربان مانوئل نویر باشد. نویر در سال 2011 راهی بایرن شد و تا به حال 362 بازی برای این تیم انجام داده است.

دیدگاه‌ها