کد خبر : 1662274 | 25 دی 1398 ساعت 20:43 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی آرسنال و رد شایعه تمایل به جذب جان استونز

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال شایعات انتقال جان استونز به این تیم را رد کرد.

سرمربی آرسنال و رد شایعه تمایل به جذب جان استونز

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به سه سال حضور در رختکن منچسترسیتی و رابطه خوب او با جان استونز مدافع مرکزی و انگلیسی سیتیزن ها، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال این بازیکن به لندن منتشر شده است. اما میکل آرتتا ضمن تمجید از توانایی های مدافع ملی پوش سیتی، مدعی شد این شایعات واقعیت ندارد.

 

1457568

 

میکل آرتتا گفت: "شایعات انتقال جان استونز به آرسنال به هیچ وجه حقیقت ندارد. البته جان استونز بازیکن مورد علاقه من است و ما قبل از انتقال او به سیتی نیز شرایطش را دنبال می کردیم. من برای سالهای متوالی با جان استونز کار کرده ام و هنگامی که شرایط مدفعان میانی را بررسی می کنم، به ویژگی های این بازیکن علاقمند می شوم، اما ما هرگز به دنبال جذب جان استونز نیستیم.

 

جذب بازیکن جدید؟ بازیکنانی را باید جذب کنیم که از نظر مالی برای مان امکان پذیر باشد و بتوانیم از این حیث رقابت کنیم، عوامل زیادی در مسیر جذب یک بازیکن مناسب وجود دارد و در این بازار کار آسانی پیش روی ما نیست. ما در خط دفاعی مشکلاتی داریم و واقعیت این است که مصدومیت کالوم چمبرز برنامه های ما را تغییر داده است. اما شرایط اینگونه است و ما باید با موقعیت مان کنار بیاییم. همیشه بین ماه های دسامبر و ژانویه شرایط اینگونه پیش می رود و باید پذیرفت."

دیدگاه‌ها