کد خبر : 1662294 | 25 دی 1398 ساعت 23:49 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ:

تیمو ورنر؟ خودمان لواندوفسکی را داریم

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ شایعات انتقال تیمو ورنر به این تیم را رد کرد.

تیمو ورنر؟ خودمان لواندوفسکی را داریم

به گزارش "ورزش سه"، همانند همه بازیکنان جوان و بااستعداد فوتبال آلمان، در سال های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال انتقال تیمو ورنر، مهاجم 23 ساله و گلزن لایپزیش نیز به بایرن مونیخ منتشر شده است. اما حسن صالح حمیدزیچ ضمن تمجید از توانایی های این بازیکن جوان، مدعی شد آنها در حال حاضر رابرت لواندوفسکی را در خط حمله در اختیار دارند و سبک بازی این مهاجم لهستانی مطابق با سیستم بایرن مونیخ است.

 

1454168

 

حسن صالح حمیدزیچ گفت: "تیمو ورنر واقعا بازیکن باکیفیتی است و در بازی های نیم فصل اول بوندسلیگا نیز نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داد. با این حال، ما در بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی را در اختیار داریم، رابرت مهاجمی است که کاملا متناسب با سبک فوتبال ما بازی می کند.

 

لواندوفسکی این توانایی را دارد که در فضاهای تنگ مسیرش را به خوبی پیدا کرده و در شرایط دشوار معمولا برای حمل توپ راه حل مناسبی پیدا کند. تیمو ورنر مهاجم سریعی است که به فضای بیشتری برای درخشش نیاز دارد و در سبک بازی لایپزیش چنین موقعیتی برای او فراهم می شود. سیستم بازی لایپزیش تغییر پیدا کرده، اما در بخش هجومی این تیم هنوز به استحکام مدل بازی بایرن مونیخ نرسیده است."

دیدگاه‌ها