کد خبر : 1662310 | 26 دی 1398 ساعت 09:40 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: گل اول یوونتوس، زیبایی نادری داشت

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل اودینزه در جام حذفی ایتالیا به ستایش از همکاری درخشان ایگواین و دیبالا در خط حمله تیمش پرداخت و آن را استثنایی توصیف کرد.

ساری: گل اول یوونتوس، زیبایی نادری داشت

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در حالیکه کریستیانو رونالدو به دلیل ابتلا به سینوزیت حتی در ورزشگاه هم حضور نداشت، یوونتوس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا در خانه خود به مصاف اودینزه رفت و موفق شد با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد. پائولو دیبالا دو گل و گونزالو ایگواین و داگلاس کاستا هر کدام یک گل برای یووه به ثمر رساندند.

 

1469914

 

ماتوریتزیو ساری سرمربی یووه در پایان بازی از همکاری درخشان دیبالا و ایگواین در خط حمله تیمش ستایش کرده و به خصوص از همکاری آنها در به ثمر رساندن گل اول بازی توسط ایگواین قدردانی کرد و از این گل به عنوان گلی بسیار زیبا که زیبایی نادری داشت یاد کرد و گفت اگر بازی فقط همین یک گل را می‌داشت می‌ارزید که برای تماشای کل بازی بلیط خرید و آن را تماشا کرد.

 

ساری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:"رونالدو دو روز است که سینوزیت دارد. او امروز صبح کمی بهتر بود ولی بعد از ظهر که استراحت کرد دوباره تب و لرز به سراغش آمد. دکترها گفتند که در شب سردی مثل امشب در تورین بهتر است ریسک نکنیم و ما هم او را فرستادیم که برود و استراحت کند".

 

سرمربی یووه در ادامه درباره گل اول بازی که روی همکاری ایگواین و دیبالا به ثمر رسید گفت:" این گل زیبایی نادری داشت. سه چهار پاس که در آن سطح و با چنان سرعتی بین آن دو رد و بدل شد استثنایی بود. اگر کسی که بلیط خریده بود فقط همین یک گل را می‌دید به نظرم ارزشش را داشت".

 

دیدگاه‌ها