کد خبر : 1662328 | 26 دی 1398 ساعت 11:12 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو و عمان؛ هنوز رسمی نشده

حضور برانکو در تیم ملی فوتبال عمان هنوز رسمی نشده و این بدین معنی است که این مربی هم چنان می تواند یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی فوتبال ایران باشد.

برانکو و عمان؛ هنوز رسمی نشده 

به گزارش "ورزش سه"، در خبرها آمده بود فدراسیون فوتبال عمان مذاکرات جدی با برانکو برای محول کردن هدایت تیم ملی به او داشته است و قرار بوده که مربی کروات در سفری به مسقط قرارداد یک میلیون دلاری خود را نهایی کند اما در پی فوت پادشاه این کشور انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عمان نیز به تعویق افتاد. 

 

سایت فدراسیون فوتبال عمان فعلا اشاره ای به این خبر نداشته و حتی در جدول مربوط به کادر فنی تیم ملی نام مربی قبلی به چشم می خورد. البته این طبیعی است به این خاطر که سایت رسمی فدراسیون فوتبال زمانی اقدام به انتشار خبر خواهد کرد که عقد قرارداد به صورت رسمی صورت گیرد. 

 

سرمربی سابق پرسپولیس به تازگی انتخاب یحیی گل محمدی به سمت سرمربیگری این تیم را تبریک گفته اما اظهار نظر تازه ای در مورد تیم ملی ایران نداشته. هر چند حیدربهاروند گفته برانکو هنوز یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی است و اینکه می گویند فدراسیون فوتبال حتما به دنبال انتخاب مربی داخلی است، صحت ندارد. 

 

بر اساس اعلام تازه فدراسیون فوتبال قرار است حداکثر تا پایان هفته آتی سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

 

1469940

دیدگاه‌ها