کد خبر : 1662330 | 26 دی 1398 ساعت 11:14 | 78.8K بازدید | 0 دیدگاه

تا الان در هیچ تست پزشکی رد نشده بودم

پیام خداحافظی ایبینی با استقلالی ها(عکس)

بازیکن دو ملیتی مد نظر استقلالی ها در تست های پزشکی رد شد تا در پیامی از طرفداران این باشگاه خداحافظی کند.

پیام خداحافظی ایبینی با استقلالی ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برونو ایبینی بازیکن دو ملیتی "نیجریه- استرالیایی"که قرار بود به عنوان سهمیه آسیایی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی در دور برگشت اضافه شود بعد از سرو صدای فراوان توسط کادر پزشکی رد شد تا عقد قرارداد با این بازیکن منتفی شود. اتفاقی که کلکسیون اخبار ناامیدکننده را برای طرفداران استقلال در یکی دوماه گذشته کامل کرد.


ایبینی که هنوز نه در تمرینات نه در جمع بازیکنان آفتابی نشده بود بعد از اعلام رسمی باشگاه مبنی بر این که قرارداد همکاری میان آنها در کار نیست با توجه به استقبالی که طرفداران از او در صفحات مجازی داشتند در آخرین لحظات قبل از ترک تهران پیامی احساسی در صفحه شخصی خود منتشر و با استقلالی ها نیامده وداع کرد.


در پیام ایبینی آمده است:« هواداران عزیز استقلال، می خواهم از همه شما بخاطر این استقبال گرم تشکر‌کنم. متاسفانه به دلیل آنچه که در تست پزشکی من پیش آمد... بله من قبلاً در سال 2015 عمل جراحی مچ پا داشتم اما کار کردم تا از آن شرایط بسیار دشوار بازگشتم و امروز در جایی باشم که هستم. از آن زمان تا به حال برای 3 تیم مختلف بازی کرده‌ام. من هرگز تا بحال در تست پزشکی رد نشده‌ بودم، اما باید امروز این تصمیم را قبول کنم ، بنابراین با غم و اندوه زیاد قادر نخواهم بود که برای  این باشگاه و  هواداران فوق العاده‌اش بازی کنم. گاهی زندگی و فوتبال این‌چنین است. بهترین ها را برای شما در آینده آرزو می کنم و واقعاً دوباره از همه شما بخاطر گرمی و مهربانی‌ای که دریافت کردم، تشکر می کنم. همچنین از مربی (فرهاد) برای اعتقاد و اعتمادش ممنونم ."موانع مهم نیست... به لبخند زدن ادامه می دهیم"».

 

1469941

دیدگاه‌ها