کد خبر : 1662331 | 26 دی 1398 ساعت 11:40 | 66.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماتوریتزیو ساری:

جلو زدن مسی از رونالدو در توپ طلا ناراحت‌کننده است!

ماتوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس با اشاره به فتح توپ طلای امسال توسط لیونل مسی می‌گوید اینکه تعداد توپ طلاهای مسی حالا بیشتر از رونالدو است واقعا ناراحت‌کننده است.

جلو زدن مسی از رونالدو در توپ طلا ناراحت‌کننده است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس می‌گوید اینکه فوتبالیست دیگری توانسته باشد بیشتر از ستاره پرتغالی تیمش، کریستیانو رونالدو، فاتح توپ طلا شده باشد ناراحت‌کننده است. لیونل مسی در ماه دسامبر با پیشی گرفتن از رونالدو در تعداد دفعات فتح توپ طلا برای ششمین بار صاحب این توپ شد. این در حالی است که رونالدو تا کنون پنج بار توپ طلا را به خود اختصاص داده است.

 

1469942

 

اشاره ساری به نقش رونالدو در یوونتوس در مدتی است که به این تیم منتقل شده. رونالدو سال گذشته به یووه کمک کرد تا برای هشتمین بار پیاپی قهرمان سری آ شود و با تیم ملی پرتغال هم در اولین دوره لیگ ملتهای یوفا به قهرمانی رسید. ساری در عین حال می‌گوید رونالدو بار دیگر صاحب توپ طلا شده و اختلافش با مسی را جبران خواهد کرد.

 

1469943

 

ساری بعد از بازی دیروز یوونتوس مقابل اودینزه به خبرنگاران گفت:" من دوست دارم به کریستیانو کمک کنم تا ششمین توپ طلایش را فتح کند. وقتی فکر می‌کنم که کسی بیشتر از کریستیانو رونالدو فاتح توپ طلا شده به نظرم واقعا ناراحت‌کننده است. من به کریس و کمک کردن به او فکر می‌کنم. این هدف من و هدف کل تیم است".

 

 

دیدگاه‌ها