کد خبر : 1662431 | 26 دی 1398 ساعت 22:28 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

گوستاوو پویت:

با وجود گریزمان بارسا به خرید مهاجم نیاز ندارد

گوستاوو پویت، ستاره سابق تیم های چلسی و تاتنهام، معتقد است که با وجود آنتوان گریزمان، بارسلونا به خرید بازیکن برای جانشینی لوئیس سوارز احتیاج ندارد.

با وجود گریزمان بارسا به خرید مهاجم نیاز ندارد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش مشخص شد که لوئیس سوارز به دلیل مصدومیت چهار ماه از میادین دور خواهد بود؛ اتفاقی که می تواند خط حمله بارسلونا را با مشکل روبرو کند. مصدومیت سوارز باعث شده که باشگاه بارسلونا به دنبال جانشینی برای او باشد. همچنین از ستاره خط حمله اینتر یعنی لائوتارو مارتینز به عنوان اصلی ترین گزینه سران این باشگاه نام برده می شود.

 

با وجود همه شایعات نقل و انتقالاتی اما ستاره سابق تیم‌های چلسی و تاتنهام معتقد است که بارسلونا با وجود بازیکنانی مثل آنتوان گریزمان، به خرید جانشین برای سوارز احتیاج ندارد. گوستاوو پویت در این باره گفت: " وضعیت سوارز ۱۰۰% شبیه به مصدومیت هری کین در تاتنهام است. هیچ تفاوتی وجود ندارد. مشکل در بارسلونا این است که آنها قادر نیستند بازیکنی را پیدا کنند که نشستن روی نیمکت را قبول کند. آنها نتوانستند چنین گزینه ای را پیدا کنند."

 

 

1468303

 

 

پویت در ادامه گفت: " آنها یک بازیکن درون باشگاه به نام گریزمان دارند که می‌تواند جای سوارز را به خوبی پر کند بنابراین بارسلونا نیاز به خرید مهاجم ندارد. این دقیقا همان چیزی است کیکه ستین می‌خواهد."

دیدگاه‌ها