کد خبر : 1662434 | 26 دی 1398 ساعت 23:13 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره آرژانتینی به احتمال جدایی از اینتر

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، به شایعات درباره جدایی و از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز در بازی هفته گذشته این تیم مقابل آتالانتا پانزدهمین گل خود را در فصل جدید برای باشگاه ایتالیایی به ثمر رساند. لائوتارو در کنار روملو لوکاکو زوج خطرناکی را در خط حمله اینتر تشکیل دادند؛ زوجی که حالا برای هر رقیبی یک تهدید بزرگ به حساب می‌آید.

 

عملکرد فوق العاده لائوتارو در فصل جدید باعث شده که باشگاه بارسلونا علاقه زیادی به جذب این بازیکن برای جانشینی لوئیس سوارز مصدوم داشته باشد. از سوی دیگر گفته می‌شود که منچسترسیتی نیز به دنبال جانشینی برای سرخیو آگوئرو پا به سن گذاشته است و به همین خاطر آن ها هم شرایط ستاره آرژانتینی اینتر را دنبال می‌کند.

 

 

1470074

لائوتارو حالا به تمامی شایعات نقل و انتقالاتی واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: " من اینجا در اینتر کاملاً خوشحال هستم. هواداران من را دوست دارند و خود من هم همین حس را نسبت به آنها دارم. اگر شما در مورد من به عنوان یک هدف نقل و انتقالاتی صحبت می کنید، این به این معنا است که من کارم را به خوبی انجام داده ام و باید به همین مسیر ادامه دهم. من بسیار آرام هستم و روز به روز زندگی می کنم. من در اینجا کاملا راحت و خوشحال هستم."

 

لائوتارو در تمجید از آنتونیو کونته نیز گفت: " از زمان ورود او خیلی چیزها تغییر کرده و همه ما برای کسب بهترین نتایج تلاش می‌کنیم. خود نتایج نیز گویای همه چیز است."

 

دیدگاه‌ها