کد خبر : 1662438 | 27 دی 1398 ساعت 00:03 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

زاهدی: نیم‌فصل دوم هم یقه مدعیان را می‌گیرم

مدافع ماشین‌سازی می‌گوید با دراختیار داشتن نفرات باتجربه و جوانان با انگیزه در دور برگشت نیز به روند خوب خود ادامه می‌دهند.

زاهدی: نیم‌فصل دوم هم یقه مدعیان را می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی در پنجره تابستانی همچون همبازی خود(سامان نریمان‌جهان) از کشور آذربایجان پیشنهادهای خوبی داشت ولی مدیران باشگاه ماشین‌سازی رضایت‌نامه او را صادر نکردند تا در تبریز ماندگار شود.

 

زاهدی در خصوص مذاکرات خود با تیم‌های لیگ برتری آذربایجان و در نهایت منتفی شدن‌اش گفت: باشگاه‌های کشور آذربایجان با تبریز تقریبا تفاوتی باهم نداشته و زبان‌های مشترک و خصوصیات مشترکی با هم دارند. من هم از فوتبال تبریز و زندگی در این شهر راضی بودم و گفتم حالا که به آذربایجان عادت کردم و زبان آن را هم کمی یاد گرفتم، باتوجه به پیشنهاداتم به این کشور بروم. البته تفاوت فوتبال این طرف و آن طرف رود ارس، قراردادهای دلاری است که آنها پول‌شان را می‌گیرند و ما قراردادهای ریالی خود را هم دریافت نمی‌کنیم.

 

او ادامه داد: مدیربرنامه‌هایم چند پیشنهاد داخلی و دو پیشنهاد از کشور آذربایجان برای من داشت که شرایط مالی آنها خیلی خوب بود و بیشتر تمایل داشتم به آنجا بروم؛ البته صحبت‌هایی هم با تیم‌های لیگ برتری هم شده بود که مذاکراتی هم بین مدیران انجام شد. حالا که در ماشین‌سازی ماندم، از آنها تشکر می‌کنم و معذرت می‌خواهم که مذاکرات بی‌نتیجه ماند.

 

مدافع ماشین‌سازی یادآور شد: من حتی راضی بودم که مطالبات فصل گذشته و امسالم را ببخشم و مبلغی هم بابت رضایت‌نامه نیم‌فصل از قراردادم نیز پرداخت کنم، اما محرومیت نقل و انتقالاتی دست باشگاه را بسته بود و شرایط برای رفتن مهیا نشد تا یک نیم‌فصل دیگر در این تیم باشم و بعد از پایان فصل تصمیم بگیرم.

 

زاهدی درباره مصدومیت‌اش در دیدارهای پایانی نیم‌فصل اول گفت: من در اوایل فصل در اردوی ترکیه که با تراکتور رفته بودم، آسیب دیدم و با پای مصدوم از این تیم جدا شدم و به ماشین‌سازی آمدم ولی شرایط طوری بود که نمی‌توانستم با مداوای کامل به بازی‌ها برگردم. یک هفته بازی نمی‌کردم و بعد یک بازی سخت به میدان می‌رفتم و دوباره همان درد همیشگی سراغم آمد. دیگر تحملم تمام شده بود و آقای خطیبی هم که قبلا یک بازیکن حرفه‌ای بودند و شرایط را می‌دیدند، پیشنهاد دادند که فعلا به فکر فشردگی بازی ها نباشم. آن مقطع MRI گرفتم و متوجه وضعیت وحشتناک پایم شدم. دکتر می‌گفت اگر یک فشار کوچک وارد می‌شد، رباط پاره می‌کردم. همین اتفاق موجب شد تا به صورت کامل به مداوا پرداختم و الان مشکلی ندارم، به تمرینات برگشته‌ام و در نیم‌فصل دوم با قدرت در خدمت تیم خواهم بود.

 

او درمورد شرایط ماشین‌سازی بعد از جدایی خطیبی و دو بازیکن تاثیر گذارشان ابراز کرد: واقعیت این است که ماشین‌سازی برای سهمیه بسته نشده بود و امتیازات نیم‌فصل اول هم برای لیگ برتری ماندنش کافی است؛ جدایی این نفرات چندان حساسیت ایجاد نمی‌کند و مشکل‌ساز نخواهد بود. به نظرم باشگاه تا پایان فصل باید موضوع محرومیت نقل و انتقالاتی‌اش را حل کند تا برای فصل آینده به مشکل نخورد چون با این روال و جدایی چند مهره دیگر در پایان فصل قطعا برای سال بعد به مشکل خواهد خورد و قطعا مسؤولان برای حل این بحران برنامه‌ریزی کرده‌اند.  

 

مدافع ماشین‌سازی از جوانان این تیم نیز انتظار درخشش دارد و در این باره می‌گوید: درست است ماشین‌سازی دو بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داده ولی جوانان خوبی دارد که جای بازیکنان جدا شده را پُر خواهند کرد. شما خواهید دید که در نیم‌فصل دوم محمد قادری، سهراب‌نژاد، خرم‌الحسینی، اتابک زارعی و خیلی از جوانان دیگر چه عملکردی خواهند داشت و در پایان فصل همین‌ها به‌عنوان ستاره‌های این تیم معرفی خواهند شد. ماشین‌سازی با همین جوانان با انگیزه این پتانسیل را دارد که به‌عنوان همان غیرقابل پیش‌بینی‌ترین تیم نیم فصل اول کار کند و یقه بزرگان و مدعیان را بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها