کد خبر : 1662445 | 27 دی 1398 ساعت 01:14 | 69.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک اقدام عجیب دیگر از سوی میلیاردر سعودی

فشار آل شیخ به بازیکنان آلمریا: به لیگ امارات بروید!

باشگاه آلمریا برخی از بازیکنان خود را وادار کرده که به لیگ امارات منتقل شوند؛ اتفاقی که به درآمدزایی این باشگاه کمک ویژه ای خواهد کرد.

فشار آل شیخ به بازیکنان آلمریا: به لیگ امارات بروید!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آاس در گزارشی مدعی شده که برخی از بازیکنان تیم آلمریا شکایت خود را به خاطر نحوه رفتار این باشگاه با آن ها، به اتحادیه بازیکنان فوتبال اسپانیا ارائه داده اند. آنها می گویند که سران باشگاه قصد دارند برخی بازیکنان را به اجبار راهی لیگ امارات کنند.

 

 

1470099

 

 

این اتفاق در حالی رخ داده که مالک عربستانی آلمریا یعنی ترکی آل شیخ وعده داده که طی روزهای آینده قرارداد بزرگی در این رابطه منعقد خواهد شد. بر اساس این قرارداد حدود یک میلیون یورو بودجه باشگاه آلمریا اضافه خواهد شد و به این ترتیب سرمربی تیم اسپانیایی یعنی گوتی می تواند در نقل و انتقالات زمستانی با سرمایه ای بالغ بر ۷ میلیون یورو دست به خرید بازیکن بزند.

باشگاه آلمریا به طور کلی قصد دارد که بودجه خود را به عدد ۲۰ میلیون یورو برساند و به همین خاطر تصمیم گرفته که برخی از بازیکنان نیمکت نشین و سکونشین خود را برای درآمدزایی به لیگ امارات منتقل کند؛ باشگاه های اماراتی حاضر هستند پول زیادی برای این بازیکنان پرداخت کنند و همین موضوع می‌تواند به افزایش بودجه باشگاه کمک کند.

 

 

1426069

 

 

چرما، رومرا، گاسپار، سکو و رنه بازیکنانی هستند که آلمریا قصد دارد آنها را به باشگاه های اماراتی بفروشد. با این همه اما این بازیکنان نیز نسبت به این فشار ها از سوی باشگاه معترض شدند و اعتراض خود را به اتحادیه فوتبالیست های اسپانیا ارسال کرده اند.

این اولین باری نیست که عربستانی ها و در راس آن ها ترکی آل شیخ دست به چنین اقداماتی می زنند؛ حدود دو سال پیش طبق قراردادی که بین فدراسیون فوتبال عربستان و مدیران لالیگای اسپانیا منعقد شده بود، 9 بازیکن ملی پوش عربستانی در نقل و انتقالات ژانویه به چند تیم اسپانیایی ملحق شدند تا شرایط حضور در اروپا را در فاصله چند ماه مانده تا جام جهانی تجربه کنند.

 

 

1470100

 

 

یکی از مطرح ترین بازیکنانی که مشمول این قرارداد شد، سالم الدوساری بود. هافبک تکنیکی الهلال عربستان که بازیکن مهمی برای تیم رامون دیاز محسوب می شد، در قالب این طرح به ویارئال اسپانیا پیوست؛ اتفاقی که منجر به یک درآمد زایی فوق العاده برای ویارئال شد. با این وجود بسیاری از کارشناسان فوتبال اسپانیا در آن زمان نسبت به چنین حرکتی معترض شده بودند چرا که آنها معتقد بودند که این کار سطح رقابت های لالیگا را پایین می آورد.

 

 

دیدگاه‌ها