کد خبر : 1662464 | 27 دی 1398 ساعت 10:50 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدینیو: لئو مسی به من نیازی نداشت

رونالدینیو اسطوره برزیلی بارسلونا می‌گوید بر خلاف آنچه گفته می‌شود او مسی جوان را زیر بال و پر خود گرفته و بر روی او تاثیر قابل توجهی داشته ولی در واقع ستاره آرژانتینی به او نیازی نداشته است.

رونالدینیو:  لئو مسی به من نیازی نداشت

به گزارش" ورزش سه"، بارها و بارها گفته شده که در زمان درخشش رونالدینیوی برزیلی با پیراهن بارسلونا، زمانی که مسی جوان تازه درخشش خود با پیراهن بلوگرانا را آغاز کرده بوده، این رونالدینیو بوده که مسی را زیر بال و پر خود گرفته و در روند ستاره شدن او نقشی مهم داشته. ولی رونالدینیو حالا می‌گوید که  مسی نیازی به او نداشته و تاثیر او بر ستاره آرژانتینی محدود بوده است.

 

1470136

 

رونالدینیو که در سال 2002 با برزیل قهرمان جام جهانی شده بود درسال 2003 به بارسا پیوست، درست در زمانی که مسی نوجوان مسیر درخشش خود در این تیم را آغاز کرده بود. اولین همکاری درخشان آنها پاس چیپ درخشانی بود که رونالدینیو به مسی داد تا او اولین گل خود را برای تیم بزرگسالان بارسا به ثمر برساند. بعد از آن همکاری رونالدینیو و مسی در خط حمله بارسا بارها صحنه‌هایی زیبا آفرید.

 

رونالدینیو در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا گفت:" وقتی من به بارسلونا وارد شدم همه داشتند راجع به جوانی صحبت می‌کردند که نشان داده بود فوتبالیست برجسته‌ای است. لیونل مسی. ما با هم دوست شدیم. وقتی بازی‌های ما در کنار هم شروع شد با هم خیلی خوب هماهنگ شدیم. مسی نشان داد که با همه فرق دارد. من و فرانک رایکارد با هم صحبت می‌کردیم تا او بتواند هر چه بهتر تمرین کند. بعد از آن همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد".

 

1470135

 

اسطوره برزیلی در ادامه صحبتهایش گفت:" من خوش‌شانس بودم که پاس اولین گل مسی برای بارسا را به او دادم. وقتی می‌بینم کسی که فوتبالش را با من شروع کرده حالا آنقدر پیشرفت کرده که فاتح دنیای فوتبال شده برای من باعث خوشحالی است. ما همیشه رابطه خیلی نزدیکی داشتیم. ما با هم چیزهای زیادی یاد گرفتیم. او به من اسپانیایی یاد داد و من به او پرتغالی. مسی همیشه در کنار خانواده و دوستان نزدیکش است. لئو همه چیز دارد. او نیازی نداشت که من بخواهم برایش کاری بکنم".

 

دیدگاه‌ها