کد خبر : 1662475 | 27 دی 1398 ساعت 12:20 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

زنی که تئو هرناندز را متهم کرد، دستگیر شد

زنی که مدعی شده بود تئو هرناندز، ستاره فرانسوی آث میلان به او تجاوز کرده به دلیل دروغگویی و اتهام غیرواقعی به این فوتبالیست فرانسوی بازداشت شد.

زنی که تئو هرناندز را متهم کرد، دستگیر شد

به گزارش "ورزش سه"، در ماه ژوئن 2017 یک مدل روسی- اسپانیایی، تئو هرناندز ستاره فرانسوی که این روزها با پیراهن آث میلان می‌درخشد را متهم کرد که در یک پارکینگ در اسپانیا به او تجاوز کرده است. ولی این مدل که تهمتی جدی به هرناندز وارد کرده بود حالا به دستور دادگاه به دلیل دروغگویی و وارد کردن اتهام نادرست به این فوتبالیست بازداشت شده است.

 

1421530

 

لوئیسا کرملوا حدود دو سال پیش هرناندز که آن زمان بازیکن رئال مادرید بود را متهم به تجاوز و آزار جنسی کرده بود. ولی شکایت او در نهایت توسط دادگاه رد شد و دادگاه اعلام کرد که این زن شهادت دروغ داده و به همین علت حکم به دستگیری او داد.

 

بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی این مدل بازداشت شده و در اختیار دادستان قرار گرفته تا برای محاکمه به اتهام شهادت دروغ و افترا در مقابل دادگاه قرار بگیرد. این مدل پیشتر تصاویری از آثار ضرب و شتم بر روی صورت خود را منتشر کرده و مدعی شده بود توسط تئو هرناندز کتک خورده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها