کد خبر : 1662483 | 27 دی 1398 ساعت 13:22 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: فیرمینو از من هم خجالتی‌تر است

آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول می‌گوید از اینکه در این تیم با روبرتو فیرمینو همبازی است خوشحال است و به بازی کردن در کنار او افتخار می‌کند.

آلیسون: فیرمینو از من هم خجالتی‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر، سنگربان برزیلی لیورپول که در این تیم با روبرتو فیرمینو، هموطنش رابطه نزدیکی دارد در مصاحبه با وبسایت رسمی لیگ برتر می‌گوید به اینکه در انگلیس و لیورپول با فیرمینو همبازی است افتخار می‌کند.

 

1470177

 

آلیسون در این مصاحبه می‌گوید زمانی که در تابستان 2018 قصد داشته از آ اس رم به لیورپول منتقل شود ابتدا نظر هموطنش فیرمینو را پرسیده است.

 

آلیسون در این باره گفت:" بازی کردن در کنار بابی فوق‌العاده است. من او را از دوران سلسائو می‌شناختم و می‌دانستم چه در تیم ملی برزیل و چه در لیورپول چه تاثیری دارد. او قبل از من ملی‌پوش شده بود. ما در تیم ملی هم‌تیمی شدیم و هر وقت که اردوی سلسائو برگزار می‌شد با هم خیلی تعامل داشتیم. چه قبل از بازی‌های ملی و چه در زمان بازی‌های ملی. بعد من فرصت پیدا کردم که به لیورپول  بیایم و فیرمینو کسی بود که مهمترین نقش را در تصمیم من داشت. او با من از واقعیت این باشگاه گفت و من وقتی به اینجا آمدم به چشم خودم دیدم که  حق دقیقا با او بوده".

 

سنگربان برزیلی لیورپول در ادامه گفت:" خانواده‌های ما هم به هم خیلی نزدیک شده‌اند و این برای ما عالی است. او هم مثل من آدم خونسرد و آرامی است و حتی از من هم خجالتی‌تر است. بازی کردن کنار روبرتو برای من باعث افتخار است".

 

دیدگاه‌ها