کد خبر : 1662492 | 27 دی 1398 ساعت 14:33 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه‌های طیبی برای درخشش با لباس زرد(عکس)

محمد طیبی یکی از مدافعین برتر نیم‌فصل نخست لیگ برتر، در انتهای نیم‌فصل از نفت مسجدسلیمان جدا شد و به سپاهان اصفهان پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، محمد طیبی مدافع بهبهانی که سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر را دارد، پس از مشکلات با پارس‌جنوبی‌جم مجبور به ترک باشگاه القطر شد تا دوران حضورش در فوتبال بیرون از ایران زیاد به طول نکشد، در حالیکه می توانست سال‌ها در آن لیگ حاضر باشد.

 

وی پس از آن در پارس جنوبی و در فصل قبل در تراکتورسازی حاضر بود و نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد. در ابتدای فصل و در حالی که شاید خیلی تصمیم او را اشتباه می‌دانستند اما به نفت مسجدسلیمان رفت و یکی از قوی‌ترین خطوط دفاعی را با کمک دیگر بازیکنان رهبری کرد تا ستاره تیمش در نیم‌فصل اول لقب بگیرد، تیمی که نیم‌فصل اول را بدون باخت تمام کرد.

 

او پس از اینکه یک ماموریت مهم را برای شهر اولین‌ها انجام داده بود، از این تیم جدا شد و شاگرد قلعه نویی در سپاهان شد. طیبی که به دنبال حضور در تیم‌ملی است این فرصت را دارد تا با لباس زردهای اصفهانی بدرخشد و خود را به کادر جدید تیم‌ملی تحمیل کند. باید منتظر نمایش نخست طیبی سپاهان ماند و دید که تا چه حد توانسته با دیگر بازیکنان این تیم هماهنگ شود.

 

تو در بازی‌های دوستانه تیمش به‌طور فیکس در زمین حاضر بوده و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است. سپاهان روز گذشته در برابر پارس جنوبی جم با یک گل در دقیقه 90از روی نقطه پنالتی شکست خورد.

 

1470183

 

1470184

 

 

دیدگاه‌ها