کد خبر : 1662497 | 27 دی 1398 ساعت 15:32 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال اینیستا از مربی‌گری در کنار ژاوی

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، تایید کرد که آماده است تا با ژاوی هرناندز، هم تیمی سابقش، به عنوان مربی نیز همکاری کند.

استقبال اینیستا از مربی‌گری در کنار ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند ماه قبل به دوران حرفه ای اش پایان داد و هدایت السد قطر را برعهده گرفت، به تازگی پیشنهاد باشگاه بارسلونا برای جانشینی ارنستو والورده را رد کرد و در نهایت این پست به کیکه ستین رسید.

اینیستا که در حال حاضر برای باشگاه ژاپنی ویسل کوبه بازی می کند، نیز قصد دارد بعد از پایان دوران بازی اش، وارد دنیای مربیگری شود و آماده است تا با هم‌تیمی سابقش همکاری کند.

او به رادیو مارکا گفت:" همکاری با ژاوی اصلا بد به نظر نمی رسد اما در حال  حاضر ممکن نیست. من نگفته ام دوست دارم مربی تیم خاصی شوم اما با گذر زمان، ایده مربی شدن، جذاب تر می شود.

 

 

1470186

 

دوست دارم ژاوی هر زمانی که می تواند مربی بارسا شود اما باید در نظر بگیرید که او چه احساسی یا برنامه ای دارد. فکر می کنم ژاوی دیر یا زود به بارسا برمی گردد اما نمی دانم چه زمانی."

اینیستا همچنین در مورد احتمال حضور جرارد پیکه و کارلس پویول در پست های مدیریتی باشگاه بارسلونا، گفت:" صادقانه بگویم معتقدم که این بازیکنان باید روزی به بارسا برگردند؛ هرچند نمی دانم در چه پستی. به توانایی های آنها، آنچه به دنبالش هستند و اینکه چقدر می توانند این کار را در باشگاهی که تمام عمرشان در آن بودند، خوب انجام بدهند، بستگی دارد."

دیدگاه‌ها