کد خبر : 1662502 | 27 دی 1398 ساعت 15:50 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: ناراحتی کلوپ برای ما تعریف است

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است ناراحتی یورگن کلوپ از تاکتیک شیاطین سرخ در دیدار رفت این فصل، نشانه خوبی برای تیمش محسوب می شود.

سولسشر: ناراحتی کلوپ برای ما تعریف است

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از تساوی 1-1 منچستریونایتد و لیورپول در دیدار رفت، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکتیک شیاطین سرخ را زیر سوال برده بود اما سولسشر معتقد است که نارضایتی حریف، نشانه خوبی برای تیمش محسوب می شود.

 

 

1470188


" من این را یک تعریف در نظر می گیرم که نشان می دهد ما خوب دفاع کردیم و آنها واقعا موقعیتی مقابل ما ایجاد نکردند. وقتی مربی حریف ناراحت است، این نشانه خوبی برای شماست زیرا نشان می دهد که بازیکنان شما خوب بازی کردند.

ما دو بار با آنها در الدترافورد بازی کردیم و نزدیک بود در هر دو دیدار پیروز شویم. بنابراین ما بازی هایی داریم که می توانیم به آنها نگاه کنیم تا به ما آرامش بدهد."

منچستریونایتد آخرین بار در فصل 13-2012 که آخرین فصل حضور سر الکس فرگوسن روی نیمکت این تیم بود، موفق شد در لیگ برتر به قهرمانی برسد. شیاطین سرخ با دیوید مویس، لوئیس فن خال و ژوزه مورینیو نتوانستند قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کنند و این فصل با هدایت سولسشر نیز شانسی برای رسیدن به این جام ندارند.

مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیورپول است که آخرین بار در سال 1990 قهرمانی در سطح اول فوتبال انگلیس را جشن گرفت و سرمربی نروژی منچستریونایتد معتقد است که تجربه قرمزهای مرسی ساید باید برای آنها درس عبرت شود.

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است منچستریونایتد هم به اندازه لیورپول برای قهرمانی دوباره در لیگ برتر، منتظر بماند، گفت:" این چیزی است که ما سخت تلاش می کنیم تا اتفاق نیفتد. لیورپول باید برای ما درس عبرت شود. ما نمی توانیم بگذاریم قهرمانی مان بعدی مان 24 سال دیگر باشد. من به این باشگاه باور دارم. ما به قهرمانی خواهیم رسید."

 

 

1466905

 

 

سولسشر در پاسخ به این سوال که بهترین تیم حال حاضر لیگ برتر کدام است، گفت:" حقیقت در جدول لیگ وجود دارد. لیورپول بهترین تیم لیگ بوده است. منچسترسیتی چالش متفاوتی از لیورپول به شما می دهد؛ دو شیوه بازی کردن متفاوت.

من به عنوان بازیکن، در آنفیلد هم پیروز شده ام و هم باخته ام؛ بنابراین همیشه منتظر چنین بازی هایی هستم. این چالش فوق العاده ای برای بازیکنان ماست که مقابل صدرنشین لیگ بازی کنند.

ما در چند دیدار اخیر خوب کار کردیم اما بازی در آنفیلد داستان دیگری است. مطمئنا می توانید از این بازی لذت ببرید اما بازی در آنفیلد، ترسناک هم هست. ما باید به هر ترتیب که می توانیم آماده شویم."

دیدگاه‌ها