کد خبر : 1662510 | 27 دی 1398 ساعت 16:44 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

حریفان ما سی، چهل بازی دوستانه کرده بودند؛

قائدی: نیمکت نشینی همیشه ناراحت کننده است

مهاجم تیم امید درباره علل ناکامی این تیم در رسیدن به المپیک توکیو صحبت کرد.

قائدی: نیمکت نشینی همیشه ناراحت کننده است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی مهاجم تیم امید ایران بعد از حذف این تیم در رقابت های انتخابی المپیک گفت: ما تمام سعی و تلاشمان را کردیم و توانمان را در زمین گذاشتیم. قسمت نبود بالا برویم. بازی آخر خیلی موقعیت از دست دادیم در حالی که می توانستیم چهار، پنج گل بزنیم اما نشد.

 

او در مورد مشکل تیم امید گفت: آقای استیلی خودش همه زحمت ها را کشید، دستش درد نکند. ولی ما واقعا بازی های دوستانه مان خیلی کم بود و بازیکنان زمان کمی کنار هم بودند. آخرین نفراتی که به مسابقات اعزام شدند، 2 هفته کنار هم بودند. دفاع چپ و راست، هافبک دفاعی و مهاجم ما یک بازی با ما بودند و بعضی اولین بازی خود را مقابل ازبکستان انجام دادند. بقیه تیم ها سی، چهل بازی کردند و به اردوهای اروپایی رفتند. اما ما هم پایاپای با آنها جلو رفتیم و می توانستیم در صورت استفاده از موقعیت ها، بازی هایمان را با برد سپری کنیم.

 

مهاجم تیم امید درباره نیمکت نشینی در 2 بازی اظهار داشت: برای خودم هم نیمکت نشینی خوب نبود اما نظر مربی مهم است. مربی نقشه هایی دارد که به آن احترام می گذاریم ولی بازیکن در کل ناراحت می شود اگر روی نیمکت باشد. به هر حال تیم ملی است.

 

قائدی درباره استقلال هم گفت: من با کادر فنی و پزشکی استقلال در تماس بودم. امشب استراحت می کنم و از شنبه به تمرینات ملحق می شوم.

دیدگاه‌ها