کد خبر : 1662517 | 27 دی 1398 ساعت 17:40 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی تاوان بازی تهاجمی‌اش را در نیم فصل اول داد

عباس‌زاده: حرف‌های تکراری و حوصله سربر نمی‌زنم!

مهاجم باتجربه و محبوب نساجی از انگیزه‌های این تیم برای شروع دوباره مسابقات و موفقیت در نیم فصل دوم می‌گوید.

عباس‌زاده: حرف‌های تکراری و حوصله سربر نمی‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که این روزها با توجه به تغییرات مدیریتی و جذب مهره‌های مدنظر رضا مهاجری از کیفیت مناسبی برای ادامه لیگ برخوردار شده، در اردوی بندرعباس حاضر شده است. آنها امیدوارند در ادامه فصل بتوانند با کسب نتایج موفق، هواداران پرشور خود را خوشحال کنند. محمد عباس زاده، مهاجم باتجربه این تیم در خصوص آخرین وضعیت تیم صحبت کرده است.


وی درباره اینکه چرا کمتر مصاحبه‌ای از او علیرغم کاپیتانی انجام شده گفت: نمی‌دانم همیشه این طوری بوده‌ام، در پرسپولیس هم که بودم معمولاً سرم توی کار خودم بود و خیلی به ندرت مصاحبه می‌کردم، البته بنویسید احترام زیادی به رسانه‌ها و خبرنگاران می‌گذارم ولی این روش زندگی ورزشی را انتخاب کردم. خیلی‌ها به من کمک کرده‌اند اما خودم فکر می‌کنم آدم زمانی باید حرف بزند که حرف برای گفتن داشته باشد، اینکه هر روز بخواهم حرف بزنم هم تکراری و حوصله‌سربر می‌شود و هم خودم حرف کم می‌آورم.


کاپیتان نساجی درباره شرایط اردویی تیم در تعطیلات نیم فصل گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است، همه ما زیر نظر آقارضا مهاجری و کادر فنی تمرین می‌کنیم و امیدوارم حاصل این تمرینات را در نیم‌فصل دوم ببینیم، جا دارد از آقارضا حدادیان تشکر کنم که مالکیت نساجی را عهده‌دار شد و در این مدت هم تلاش کرده که بهترین امکانات را برای ما فراهم کند، همچنین از علی‌آقا امیری هم باید تشکر کنم که در حال حاضر مدیریت باشگاه را برعهده گرفته و سعی می‌کند مشکلات را به حداقل برساند.


عباسزاده با اشاره به عملکرد کیفی تیم در نیم فصل اول مدعی شد که بدشانسی عامل ناکامی آنها بوده است: به‌نظر کارشناسان و اهل فن تیم ما در نیم‌فصل اول یکی از سه تیم برتر هجومی لیگ بود، ما بازی‌های فوق‌العاده زیبایی ارائه کردیم اما بدشانسی و بی‌دقتی‌ها و همچنین درخشش گلرهای حریف واقعاً جلوی کسب امتیازات ما را گرفت. گلرهای تیم‌ها در نیم‌فصل اول واکنش‌هایی جلوی ما نشان دادند که حیرت‌انگیز بود، باور کنید اگر توپ‌های ما گل می‌شد الان حداقل جزو ۶ تیم بالای جدول بودیم.


وی درباره انگیزه‌های تیم برای نیم فصل دوم گفته: با شناختی که از آقای مهاجری دارم، فکر می‌کنم نیم‌فصل دوم هم هجومی بازی کنیم، ما در قائمشهر و سراسر مازندران و حتی ایران هواداران عاشقی داریم که بازی هجومی را می‌پسندند، نساجی به‌خاطر همین هواداران، تماشاگرپسند و هجومی بازی می‌کند، طبیعی است بازی هجومی هم شاید تاوان داشته باشد اما به نظر من ارزش دارد.


مهاجم نساجی که نیم فصل اول را با ثبت سه گل خاتمه داده، درباره انگیزه شخصی خود برای ادامه فصل نیز گفت: توقع من از خودم خیلی بالاست اما باید شرایط را هم درنظر گرفت، در بعضی بازی‌ها به‌عنوان تک‌فوروارد بیشتر باید دوندگی و فضاسازی می‌کردم که بقیه بچه‌ها استفاده کنند یا اینکه چند ضربه من به تیر دروازه خورد، همین‌طور گلرهای حریف هم واکنش‌های خوبی روی ضربات من و همبازیانم نشان دادند، انشاالله نیم‌فصل دوم سعی می‌کنم گل‌های بیشتری بزنم.


وی با اشاره به نقل و انتقالات نساجی در تعطیلات زمستانی گفت: اولاً به همه نفرات جدید خوش‌آمد می‌گویم، قطعاً با نظر کادر فنی آمده‌اند که کمک کنند وگرنه جذب نمی‌شدند، این میان هواداران نساجی هم خیلی می‌توانند کمک کنند. روح‌الله پسرخوبی است و امروز هم تیمی ماست، از همه هواداران نساجی می‌خواهم از او حمایت کنند که بتواند در نیم‌فصل دوم به تیم کمک کند، ما دو نفر رابطه خوبی هم با هم داریم. حسین هم تجربه بالایی دارد و می‌تواند به تیم ما کمک کند.

دیدگاه‌ها