کد خبر : 1662520 | 27 دی 1398 ساعت 17:33 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

دچار سکته و شکستگی شدیم!

سرآسیایی: بلندگو داشتند و فحاشی کردند

سرمربی شهرخودرو از جوی که علیه آنها در بوشهر به وجود آوردند، ابراز گلایه کرد.

سرآسیایی: بلندگو داشتند و فحاشی کردند

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی پس از توقف شهرخودرو مقابل شاهین شهرداری در کنفرانس خبری گفت: از نظر فنی شاهد مسابقه خوبی نبودیم چون آنقدر اتفاقات حاشیه‌ای در مسائل فنی دخالت پیدا کرد که موجب شد شرایط تغییر پیدا کند. فقط در 20 دقیقه ابتدایی دو تیم فوتبال ارائه دادند.

 

او با بیان اینکه خلعتبری، صادقی و آقاجانپور را به دلیل محرومیت و مصدومیت دراختیار نداشتیم و چند بازیکن را در نقل و انتقالات از دست دادیم، ابراز کرد: حواشی مسابقه موجب شد تا بازی از شرایط فنی خارج شود؛ این اتفاقات تاسف‌برانگیز است چراکه من خیلی تعریف مردم بوشهر را شنیده بودم، اما امروز مسائلی دیدیم که زیبنده مردم خوب این شهر نبود.

سرمربی شهرخودرو درمورد داوری این بازی گفت: کارشناسان داوری درباره اخراج بازیکن شاهین نظر می‌دهند ولی به نظرم کارت زرد دوم مهاجم شاهین به درستی داده شد و نمی‌دانم چرا این اتفاقات پس از اخراج او رخ داد؛ شاهین تیمش را بیرون کشید، کاری که دیگر در لیگ سه هم مرسوم نیست، اما با این وجود درک می‌کنیم که شاهین طرفداران زیادی دارد.

 

سرآسیایی یادآور شد: متاسفانه باید به این مسئله اشاره کنم که در طول 90 دقیقه مدام با بلندگوی دستی به ما فحاشی کردند؛ مگر می‌شود در تمام بازی این اتفاق بیفتد؟ این مسئله علامت سوال بزرگی برای من ایجاد کرد.

او تصریح کرد: شاید همه تماشاگران چنین کاری نمی‌کردند، اما این اتفاقات فوتبال را خراب کرد. همین مسئله نیز موجب شد از نظر فنی تحت تاثیر قرار گرفتیم. شاهین بعد از 10 نفره شدن دفاع محض کرد و ای‌کاش 10 نفره هم نمی‌شد. برای شاهین بوشهر آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم شرایط بهتری پیدا کند. این تیم بازیکنان بدی ندارد. فکر می‌کنم این مسایل باعث شده تیم شاهین مسیر را اشتباه برود.

سرمربی شهرخودرو درباره اهمیت از دست رفتن امتیاز برای شاهین گفت: حتما درست می‌گویید و ما هم در این شرایط بوده‌ایم و امتیازهای زیادی از دست دادیم، اما این رفتارها به جایی نمی‌رسد. فقط مسیر زیبای فوتبال تغییر می‌کند و حاصل دیگری ندارد. ما هم در زمین نساجی امتیاز از دست دادیم. اگر دقت کرده باشید، اخراج بازیکن شاهین مسیر فوتبال را عوض کرد. کار خوب پیش می‌رفت، اما اخراج بازیکن شاهین شرایط فوتبالی را تحت تاثیر قرار داد. بازیکنان ما شوکه شدند و مسابقه طراوت خود را از دست داد.

 

سرآسیایی درخصوص جدایی گل‌محمدی  عنوان کرد: گل‌محمدی مربی بسیار فنی و دوست‌داشتنی است و مربی محبوبی در مشهد بود. اتفاقاتی که صحبت کردید، مدیریتی است و مدیران باشگاه باید در موردش صحبت کنند که به اندازه کافی هم صحبت شده است. ما دچار سکته و شکستگی کوچکی شدیم. این تیم خانه گل‌محمدی است و او هم مردم مشهد را دوست دارد، اما شرایطی که رقم خورد به باشگاه لطمه زد و ما یک بازه زمانی را از دست دادیم و از آن مهم‌تر اینکه خود گل‌محمدی را از دست دادیم.

او درباره بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا عنوان: دو بازی آسیایی داریم ولی از نظر بازیکن شاید دست و بال مان خالی شده، اما برای دفاع از اعتبار پرچم ایران تلاش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها