کد خبر : 1662523 | 27 دی 1398 ساعت 17:30 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: ممکن است من هم به سرنوشت والورده دچار شوم

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، با ابراز تاسف از اخراج ارنستو والورده، اعلام کرد که انتظار دارد بارسلونا زیر نظر کیکه ستین به تیمی مبارزه جو تبدیل شود.

زیدان: ممکن است من هم به سرنوشت والورده دچار شوم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از فتح سوپرکاپ اسپانیا، این هفته در دیداری حساس در لالیگا به مصاف سویا خواهد رفت. این در حالی است که رقیب اصلی این تیم، بارسلونا، این هفته دچار تغییراتی روی نیمکت شد و والورده جای خود را به کیکه ستین داد. زیدان در کنفرانس مطبوعاتی امروزش در مورد موضوعات مختلفی از جمله تحولات نیمکت بارسلونا صحبت کرد:

بازگشت به لالیگا بعد از فتح سوپرکاپ:" مسئله تغییر دادن تمرکز تیم نیست؛ بلکه حفظ کردن آن برای هر دیدار است و مانند همیشه، ما می خواهیم تا نشان بدهیم که در زمین می توانیم چه کاری انجام بدهیم. تمرکز ما تغییر نمی کند."

شایعات نامزد شدن کاسیاس برای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا:" من هیچ وقت در مورد چنین چیزهایی صحبت نمی کنم. هرچند همیشه برای ایکر بهترین‌ها را آرزو دارم."

 

 

1469064

 

آیا مصدومان تیم (راموس و بنزما) مقابل سویا بازی می کنند؟:" قصد ندارم به شما بگویم که چه برنامه ای دارم. خواهید دید که چه بازیکنانی با تیم خواهند بود. ما باید مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ بازی کنیم و باید برای یک نمایش فوق العاده آماده باشیم."

گارد افتخار از سوی بازیکنان سویا:" هرکسی سنت های خودش را دارد و اگر آنها برای ما گارد افتخار تشکیل بدهند، ما با خوشحالی آن را خواهیم پذیرفت. اما آنها تنها به فوتبال بازی کردن فکر می کنند و می خواهند به سه امتیاز برسند. ما هم باید همین کار را بکنیم؛ آنچه به آن توجه داریم، چیزی است که در بازی رخ می دهد، نه پیش از آن."

تفاوت رئال زیدان و رئال لوپتگی:" این چیزی نیست که من بخواهم در مورد آن توضیح بدهم. او مربی فوق العاده ای است و من نمی خواهم در مورد دوران حضور او در رئال صحبت کنم. آنچه می توانم بگویم این است که او مربی بزرگی است و این را نشان داده است."

دلیل اخراج ارنستو والورده از بارسلونا:" قصد ندارم در این مورد صحبت کنم یا بگویم دلیل این تصمیم را فهمیدم. برای او ناراحتم. او مربی ای است که نشان داده چقدر خوب است و من احترام زیادی برای او قائلم. به عنوان مربیان باشگاه هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا، می دانیم کجا هستیم و در این تغییری ایجاد نمی شود. اگر من چند بازی را ببازم، از من انتقاد می شود، مانند یک ماه و نیم قبل. شما تنها می توانید تمام تلاش را بکنید. برای والورده ناراحتم."

 

 

1466758

 

تلاش سرخیو راموس برای بازگشت:" فردا خواهید دید که او آماده هست یا نه. سرخیو یک الگو برای بازیکنان تیم است. او رهبر ماست. او همیشه می خواهد در بازی حضور داشته باشد."

استقبال هواداران رئال از لوپتگی:" امیدوارم از او استقبال خوبی شود. لوپتگی یک رئالی است. او برای باشگاه بازی کرده است و همیشه در سانتیاگو برنابئو از رئالی ها استقبال خوبی شده است."

انتخاب کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسلونا:" این مسئله به من ارتباطی ندارد که بخواهم در مورد آن نظر بدهم. انتظار دارم بارسا زیر نظر او به تیمی مبارزه‌جو تبدیل شود. آنها کارشان را انجام می دهند و ما هم کار خودمان را. انتظار دارم آنها مانند همیشه مبارزه‌جو باشند."

فرم خوب تیبو کورتوا:" فکر می کنم او همیشه نشان داده که دروازه بان بزرگی است. بعد از دوران دشواری که ممکن است برای هر کسی در دوران حرفه‌ای رخ بدهد، او نشان داده که با سختکوشی می تواند به راهش ادامه بدهد."

دیدگاه‌ها