کد خبر : 1662531 | 27 دی 1398 ساعت 18:55 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم نیم فصل دوم بیشتر بازی کنم؛

حردانی: فولاد با جدیت به دنبال سهمیه آسیا می رود

وینگر جوان تیم فولاد خوزستان امیدوار است نیم فصل دوم برای سرخپوشان اهوازی بهتر از قبل سپری شود.

حردانی: فولاد با جدیت به دنبال سهمیه آسیا می رود

به گزارش "ورزش سه"، صابر حردانی وینگر جوان تیم فولاد خوزستان درباره شرایط خودش و سرخپوشان اهواز گفت: نیم فصل دوم انشاالله برای من و فولاد بهتر خواهد بود و تیم بهتری را خواهید دید. امیدوارم خودم هم بیشتر از نیم فصل اول برای فولاد به میدان بروم و مثمر ثمر باشم.

وی افزود: صحبت هایی از چند تیم با من شده بود اما ترجیح خودم این بود که در خدمت فولاد باشم. آقای نکونام هم گفت که فولاد به من نیاز خواهد داشت و به همین دلیل، لازم دیدم که در کنار تیمم بمانم.

 


او درباره تمرینات گفت: تمرین های ما به خوبی پیش می رود. کادر فنی در تلاش هستند که برای نیم فصل دوم تیم بهتری را روانه مسابقات کنند. ضمن اینکه بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته ایم. امیدواریم از تجربه آنها هم استفاده کنیم و در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم.

حردانی در مورد خریدهای جدید فولاد افزود: فرشاد احمدزاده آماده است و در بازی دوستانه هم برای ما گل زد. پاتوسی هم تازه اضافه شده و روز به روز بهتر می شود تا به فولاد کمک کند. زبیر نیک نفس هم آماده است.

 

بازیکن جوان فولاد در مورد لغو بازی این تیم برابر استقلال گفت: این اتفاق باعث می شود که هم از لحاظ بدنی آماده تر شویم و هم اینکه مصدومان و ملی پوشان به تیم اضافه شوند و تمرینات کامل تری داشته باشیم. تیم استقلال هم از این تصمیم سود برد.

او درباره عملکرد کلی تیم فولاد در نیم فصل اول لیگ اشاره کرد: خدا را شکر توانستیم نتایجی را که می خواستیم، کسب کنیم. نیم فصل اول همه به دنبال گرفتن امتیاز بودند و ما هم موفق بودیم. نیم فصل دوم انشاالله با نفرات جدید، بهتر خواهد بود. در فوتبال چیزی مشخص نیست. امیدواریم که به رتبه های بالاتر برسیم. خود آقا جواد هم تاکید می کند که باید در رده های بالا قرار بگیریم و برای سهمیه آسیایی بجنگیم.

دیدگاه‌ها