کد خبر : 1662538 | 27 دی 1398 ساعت 19:25 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: منچستریونایتد همیشه مقابل ما دفاع می‌کند

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول بار دیگر در باره سبک دفاعی منچستر یونایتد صحبت های کنایه آمیزی را مطرح کرد.

کلوپ: منچستریونایتد همیشه مقابل ما دفاع می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یک شنبه شب دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان یورگن کلوپ در همه بازی‌های این فصل خود به پیروزی دست یافته اند و تنها در بازی دور رفت مقابل منچستریونایتد با تساوی ۱-۱ متوقف شدند. لیورپول حالا با چنین عملکرد فوق‌العاده‌ای بیش از پیش به شکستن طلسم ۳۰ ساله قهرمان نشدن خود در لیگ برتر نزدیک شده است.

یورگن کلوپ دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد شرکت کرد.

 

دیدار حساس برابر منچستر یونایتد؟
بازی بسیار مهم و حساس پیش روی ماست. ما در بازی دور رفت نتوانستیم عملکرد خوبی ارائه دهیم اما این بار قصد داریم که بهتر عمل کنیم. این بازی بسیار مهمی برای هواداران به حساب می‌آید. از طرف دیگر فکر می‌کنم که لیورپول پیش از هر تیم دیگری رقیب سنتی دارد. آمار تقابل با منچستر یونایتد برایم عجیب بوده است چراکه آنها تیم بزرگی هستند اما با یک سبک ثابت و غیر قابل تغییر در مقابل ما قرار می گیرند.

 

1468782

 

عملکرد تدافعی منچستر یونایتد؟
وقتی که مقابل یک تیم با سبک تدافعی قرار می گیریم، تلاش می‌کنیم که کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم و با خلاقیت موقعیت ایجاد کنیم و در نهایت به گل برسیم. ما در چنین مواقعی باید از تمام موقعیت های زمین بهترین استفاده را کنیم چرا که تنها در این صورت به پیروزی خواهیم رسید. در بازی مرحله رفت آنها در تمام طول بازی مقابل ما دفاع کردند. اتفاقی که همواره رخ می‌دهد. این یک انتقاد نیست بلکه من در مورد سبک بازی یونایتد صحبت می کنم.

 

قدرتمند شدن اتلتیکو با انتقال احتمالی کاوانی؟
آنها در حال حاضر موراتا و فلیکس را دارند که به اندازه کافی بازیکنان قدرتمند و خطرناکی هستند. امیدوارم که خبر انتقال کاوانی به اتلتیکو مادرید واقعیت نداشته باشد.

 

نحوه عجیب برگزاری جام ملت ها در سال آینده؟
نمی خواهم در این باره صحبت کنم. این روش برگزاری اصلا منطقی نیست. می دانم که برای قاره آفریقا بازی کردن در اواسط فصل راحت‌تر و منطقی تر است اما تیم‌های باشگاهی چه می شوند؟ حالا می دانیم که از این پس، بعد از خرید هر بازیکن آفریقایی آنها را به مدت یک ماه در اختیار نخواهیم داشت!

دیدگاه‌ها