کد خبر : 1662545 | 27 دی 1398 ساعت 20:14 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: نیوکاسل را دست کم نمی‌گیریم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که این تیم در بازی برابر نیوکاسل کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

لمپارد: نیوکاسل را دست کم نمی‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد، فردا شب در چهارچوب بازیهای هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس مهمان نیوکاسل خواهند بود. چلسی در هفته های گذشته نتایج پرنوسانی کسب کرده و همین موضوع باعث شده جایگاه چهارمی این تیم نیز به خطر بیفتد. با این وجود آبی‌های لندن امیدوار هستند که با پیروزی در بازی فردا وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

 

فرانک لمپارد دقایقی در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیمش حاضر شد.

 

دیدار برابر نیوکسل؟
بازی بسیار مهمی پیش روی ما خواهد بود و ما مثل یک فرصت به آن نگاه می کنیم. نیوکاسل تماشاگران فوق‌العاده‌ای دارد و سبک بازی آنها نیز بسیار منظم و سازمان یافته است. نمی‌خواهیم اتفاقی که مقابل بورنموث رخ داد، در این بازی نیز تکرار شود و به همین خاطر نیوکاسل را دست کم نخواهیم گرفت.

 

نقل و انتقالات؟
اگر این موضوع بتواند باعث پیشرفت ما شود، قطعاً به آن اهمیت خواهیم داد. اگر بتوانیم بازیکنی را به خدمت بگیریم و یا برعکس در این امر موفق نباشیم، قطعاً در هر دو صورت کار دشواری پیش روی ما خواهد بود. سایر تیم ها بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند کار ما را دشوار کنند.

 

1435842

 

تامی آبراهام جانشین هری کین در یورو ۲۰۲۰؟
تنها گرت ساوتگیت است که می تواند به این سوال شما پاسخ بدهد. شما نمی توانید از همین حالا به چند ماه بعد فکر کنید. تامی می تواند این اتفاق را تجربه کند اما قطعاً باید در برخی از زمینه ها پیشرفت کند.

دیدگاه‌ها