کد خبر : 1662553 | 27 دی 1398 ساعت 21:34 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شش امتیازی شاگردان اردلان در خانه؛

فوتسال بانوان؛ شگفتی‌سازی ساروی‌ها در مشهد

مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان صبح امروز با برگزاری 6 مسابقه دنبال شد.

فوتسال بانوان؛ شگفتی‌سازی ساروی‌ها در مشهد

به گزارش "ورزش سه" انگار هر چه فاطمه شریف و شاگردان‌اش برای صدرنشینی در پایان مرحله گروهی لیگ پانزدهم فوتسال بانوان، بافته بودند دارد پنبه می‌شود؛ این را امروز جدول فشرده مسابقات لیگ پس از پایان رقابت های هفته بیست و یکم و در فاصله سه هفته تا پایان مرحله گروهی مسابقات می‌تواند شهادت دهد.

 

مشهدی‌ها که با 12 پیروزی متوالی حاشیه امنی در صدر جدول برای خود ایجاد کرده‌بودند، هفته گذشته در اصفهان ترمز آنها کشیده شد و با شکست تحقیر آمیز برابر نامی‌نو در اصفهان، خیال آسوده صدرنشینی خود را از دست دادند؛ اما امروز در حالی‌که تصور می‌شد خیلی زود شاگردان شریف از شوک شکست برابر نامی نو خارج شوند و به صدرنشینی خود تداوم بخشند در خانه مقهور شگفتی سازی ساروی‌ها شدند.

 

دومین تیم از انتهای جدول رده بندی امروز در مشهد، در شرایطی که شریف سارا شیربیگی بهترین بازیکن این فصل لیگ را به دلیل مصدومیت زانو روی نیمکت نشانده بود و خیلی کم و بالاجبار در چند دقیقه از بازی به میدان فرستاد، توانست چند بار از حریف پیش بیفتد اما تجربه شاگردان شریف از یک شکست ناباورانه و مهلک خانگی جلوگیری کرد تا ساروی‌ها با دست خالی میدان را ترک کنند.

 

البته این تساوی برای نماینده خراسان گران تمام شد چرا که آنها پس از هفته ها صدرنشینی جایگاه خود را از دست دادند و به رده سوم رفتند؛ در دیگر بازی مهم هفته در اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی به مصاف سایپا رفت که شاگردان نیلوفر اردلان موفق شدند با کسب سه امتیاز ارزشمند، جایگاه چهارم خود را تثبیت کنند و در یک قدمی صعود به مرحله پلی‌آف قرار گیرند.

 

در دیگر بازی های مهم هفته، مس رفسنجان در تهران مقتدرانه از سد رهیاب گستر تهران گذشت تا در روز توقف هیات فوتبال خراسان، به صدر جدول برود؛ ملی حفاری اهواز هم با گلباران تیم بحران زده هیات فوتبال شهرستان اصفهان، توانست به رده دوم جدول صعود کند تا این‌چنین در فاصله سه هفته تا پایان مرحله گروهی لیگ، جدول لیگ دستخوش تغییرات مهمی شود.

 

نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان؛

 

جمعه 27 دی:

 

* سایپا تهران 2 (آرزو صدقیانی زاده، مارال ترکمان)
* نامی نو اصفهان 1 (مهسا نظری)

 

* رهیاب گستر تهران 0
* مس رفسنجان 4 (زهرا قلی زاده«2»، سحر زمانی«2»)

 

* هیات فوتبال شهرستان اصفهان 0
* شرکت ملی حفاری اهواز 9 (الهام عنافجه«3»، فاطمه رحمتی«2»، سارا افرازی«2»، فاطمه خورنگ، تارا جانی نژاد

 

* پویندگان صنعت فجر شیراز 4 (زهرا احمدی زاده«2»، فاطمه قویدل، یلدا تاجیکی نژاد
* پالایش نفت آبادان 2 (کافیه هزاریان«2»)

 

* دختران کویر مس کرمان 13 (نرجس کریمی نسب«5»، زهرا اسدی«3»، فائزه ریحانی، راضیه نظری، یاسمین مروت نژاد، هانیه علیدادی، گل به خودی)
* پارس آرا شیراز 2

 

* هیات فوتبال خراسان رضوی 5 (مرضیه توفیقی نسب«2»، محدثه محمدی، نسیمه غلامی)
* شهروند ساری 5 (عاطفه عابدی«2»، رقیه صومعه«2»، نسیم نوازنده)

 

پنج تیم برتر جدول تا پایان هفته بیست و یکم:

 

1- مس رفسنجان 49 امتیاز
2 - شرکت ملی حفاری اهواز 48 امتیاز
3 - هیات فوتبال خراسان رضوی 47 امتیاز
4 - سایپا تهران 44 امتیاز
5 - نامی نو اصفهان 40 امتیاز

دیدگاه‌ها