کد خبر : 1662584 | 28 دی 1398 ساعت 09:26 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینها پرسپولیسی نیستند

قلیچ و سوژه جدید حملات؛ این بار داوود فنایی

دروازه بان سابق پرسپولیس حتی با ورود کادرفنی جدید که همه سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند کماکان در موضع انتقاد قرار داشته و صحبت‌های تندی را علیه کادر جدید پرسپولیس مطرح می کند.

قلیچ و سوژه جدید حملات؛ این بار داوود فنایی

به گزارش" ورزش سه" وحید قلیچ در ماه های گذشته بخش زیادی از پست های اینستاگرامی اش را به انتقاد از حضور محسن سیدی به عنوان  مربی دروازه بانی این تیم اختصاص داد. او بیش از هرچیز می گفت که سیدی پرسپولیسی نیست و یا او را در حد این تیم نمی دانست اما حالا که داوود فنایی همراه با یحیی گل محمدی به این تیم آمده است تبدیل به منتقد درجه یک کسی شده که زمانی مربی اش بوده است. قلیچ در آخرین پستش هرچند اسمی از فنایی نمی آورد اما با اشاره به مدل موهای دروازه بان سابق پرسپولیس او را به نداشتن مدارک و مدارج مربیگری دروازه بانی متهم می کند.


با منتقد درجه یک اینروزهای داوود فنایی تماس گرفتیم و او در ابتدا گفت:" من اسمی از کسی نمی آورم و همه خودشان می فهمند منظورم کیست؟"


او که همیشه می گفت سیدی پرسپولیسی نیست درباره اینکه چرا از فنایی که سابقه بازی در این تیم را دارد انتقاد می کند گفت:" این ها پرسپولیسی هستند؟ اگر پرسپولیسی هستند چرا وقتی تیمشان در دقیقه آخر به پرسپولیس گل زد انگار قهرمان جام باشگاه های اروپا شدند آنچنان مشتشان را گره کرده و بالا و پایین می پریدند. مشت گره کرده به تماشاگران نشان می دادند. او فقط دوسال در پرسپولیس بازی کرده است."


اما پیشنهاد وحید قلیچ برای مربی دروازه بانی چه کسی است؟ او گفت:" من از کسی نمی خواهم اسم بیاورم اما چرا احمدرضا عابدزاده کار نمی کند. چرا از فوتبال دور شده است؟ مشکلات را که همه داشتند ما هم قلب عمل کردیم و تصادف کردیم. هیچکسی بدون مشکل نیست. اما اینها بی معرفت هستند و نمی خواهم درباره آدم های بی معرفت صحبت کنم. آدم باید معرفت داشته باشد."


او اما اگر خودش با وجود اینکه پیش از این گفته بود از ناحیه پا دچار مصدومیت است با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شود قبول می کند:" بله قبول می کنم. اصلا هم مصدوم نیستم و حالم خیلی هم خوب است. اگر پیشنهاد بدهند قبول می کنم. اما در حال حاضر به خودم کار ندارم و می خواهم کسی مربی پرسپولیس شود که پرسپولیسی باشد."


او در این باره که بین فنایی و سیدی کدام را انتخاب می کند گفت:" من هیچکدام را قبول نمی کنم. من خود یحیی (گل محمدی) را هم قبول ندارم. او برای شما یحیی است اما من قبولش ندارم. گزینه من برای پرسپولیس کالدرون بود." اما در بین گزینه های ایرانی قلیچ نظر دیگری دارد:" من علی دایی را انتخاب می کنم."


اما جالب است که علی دایی در زمان حضورش در پرسپولیس از محمدعلی یحیوی و بهزاد غلامپور که هر دو استقلالی بودند در کادر فنی اش به عنوان مربی دروازه بان ها استفاده کرد:" اشکالی ندارد ، او مربی استقلالی آورد که آورد اما مرد است. من یک چیزهایی می دانم که بگویم سنگ روی سنگ بند نمی شود. من که اصلا به گل محمدی کاری ندارم و او را در خیابان ببینم رویم را برمی گردانم."


نظر وحید قلیچ درباره داوود فنایی هم انتقادی است:" گلری اش واقعا خوب نبود. عابدزاده آمد به من و علی پروین گفت کاری کنید بازی کند. من قبل از اینکه به عنوان مربی به پرسپولیس بیایم در ورزشگاه کارگران کار می کردم. آمدم پروین می گفت که فنایی گل بد خورده مراقبش باشد و من دست او را گرفتم و گفتم از این به بعد من با تو هستم، به من تکیه کن. اما او چه کار کرد؟"


او در این رابطه که آیا درمورد این مسایل با علی پروین هم صحبت کرده گفت:" من نه با علی پروین و هیچکس دیگر صحبت نمی کنم."


قلیچ در زمانی علیه برانکو و محسن خلیلی هم به کرات پست اینستاگرامی منتشر می کرد و به هرحال همیشه کسی در پرسپولیس هست که او دوستش نداشته باشد!

دیدگاه‌ها