کد خبر : 1662585 | 28 دی 1398 ساعت 09:32 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین دوئل جذاب ایرانی ها در سال 2020

یوپن- شارلروا؛ هیجان انگیز برای ستاره های ملی

در آغاز دوباره ژوپیرلیگ بعد از تعطیلات زمستانی امشب در شهر یوپن جدالی جذاب و هیجان انگیز میان ستاره های تیم ملی رقم خواهد خورد.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دربی ایرانی های شاغل در اروپا امشب در ژوپیرلیگ رقم می خورد، جایی که چهار ستاره ایرانی در ترکیب تیم های یوپن و شارلروا در هفته بیست و دوم مقابل هم صف آرایی می کنند تا نقشی مهم در سرنوشت این بازی تعیین کننده داشته باشند.


امید ابراهیمی و سعید عزت الهی در ترکیب یوپن و کاوه رضایی و علی قلی زاده در ترکیب شارلروا نفراتی هستند که امشب در ژوپیرلیگ همه توجهات فوتبالدوستان ایرانی را به Kehrwegstadion جلب می کنند تا این ورزشگاه کوچک و نه هزار نفری مرکز شهر یوپن شاهد جدالی هیجان انگیز میان بازیکنانی باشد که در این سال ها چه در تیم های باشگاهی چه در اردوی تیم ملی ایران جزو رفقای صمیمی بودند.

 

1470270


یوپن با ستاره های ایرانی خود باز هم فصلی پرفراز و نشیب را سپری کرد اما بعد از تغییرات روی نیمکت رهبری و حضور یک مرد اسپانیایی همین طور اردوی زمستانی در کمپ آسپایر دوحه امیدوار است شروع دوباره ای در این فصل داشته باشد. شارلروا نیز با درخشش دو ستاره دیگر ایرانی از جمله کاوه رضایی حالا جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد تا به سورپرایز فصل تبدیل شود، عملکردی که بالحسین سرمربی فرانسوی گورخرها را در همان سال اول سرمربیگری به شهرت بزرگی رساند.


شارلروا با 20 بازی و کسب 39 امتیاز جایگاه دوم را با اختلاف 10 امتیازی نسبت به کلوب بروژ در اختیار دارد و سه امتیاز امشب می تواند گامی بلند برای این تیم برای تثبیت این جایگاه باشد ضمن این که یوپن میزبان هم امیدوار به سه امتیاز امشب است تا با رسیدن به امتیاز 22 چند پله ای از جایگاه سیزدهمی بالاتر برود.

 

1470271

دیدگاه‌ها