کد خبر : 1662587 | 28 دی 1398 ساعت 09:20 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن و عصبانیت مورینیو از کونته

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام درباره تلاش علنی اینترمیلان برای جذب کریستین اریکسن صحبت کرده و خصومت قدیمی‌اش با آنتونیو کونته سرمربی این تیم ایتالیایی بار دیگر زنده شد.

اریکسن و عصبانیت مورینیو از کونته

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو و کونته در گذشته، زمانی که آقای خاص هدایت منچستریونایتد و کونته سکان چلسی را در دست داشت بارها در کنفرانس‌های مطبوعاتی برای هم پیام‌هایی تند رد و بدل کردند و از همان زمان خصومتی بین آنها شکل گرفته بود. کار تا جایی پیش رفت که کونته برای توصیف مورینیو از صفت فیک استفاده کرد و مورینیو هم کونته را به دستکاری در نتایج بازی‌ها متهم کرده بود.

 

1468721

 

حالا به نظر می‌رسد خصومت بین این دو بار دیگر آغاز شده چرا که مورینیو دیروز دوباره کونته را هدف گرفته و او را به خاطر ابراز تمایل علنی اینتر به جذب اریکسن مورد انتقاد قرار داد.

 

 از مورینیو درباره صحبتهای علنی نمایندگان باشگاه اینترمیلان درباره تلاش‌شان برای جذب کریستین اریکسن سوال شد که کدام مسئول اینتر درباره اریکسن و آینده‌اش صحبتهایی جدی کرده است ، او فرصت را غنیمت شمرد و با نام بردن از دشمن قدیمی‌اش، کونته به او تاخت.

 

مورینیو در این باره گفت:" فکر کنم آنتونیو. فکر کنم آنتونیو. اگر اشتباه نکنم علنی هم گفته. او خیلی راحت مدعی شده که اریکسن در حال انتقال به اینتر است".

 

1468827

 

آقای خاص در ادامه گفت:" ما نباید تا زمانی که یک بازیکن، به باشگاه ما منتقل نشده درباره بازیکنان باشگاه‌های دیگر صحبت کنیم. شما از من درباره  فرناندس، بازیکن  جدید ما از بنفیکا سوال کردید ولی من تا زمانی که او قراردادش را امضا نکرده بود هیچ چیز به شما نگفتم. این مساله به احترام برمی‌گردد؟ من نمی‌خواهم تیترهای جنجالی به شما بدهم. بقیه‌اش را خودتان می‌دانید. اینتر اگر مطمئن است علتش این است که آنها آماده‌اند به ما پیشنهاد بدهند، اتفاقی که هنوز نیفتاده است".

 

دیدگاه‌ها