کد خبر : 1662590 | 28 دی 1398 ساعت 09:40 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا به بازی لیورپول- یونایتد فکر نمی‌کند

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید به دیدار فردای رقیب بزرگش لیورپول با حریف همشهری سیتی، منچستریونایتد فکر نمی‌کند و این دیدار برایش آنقدرها مهم نیست.

گواردیولا به بازی لیورپول- یونایتد فکر نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید به دیدار فردای لیورپول و منچستریونایتد، دیداری که در آن رقیب بزرگ تیمش در لیگ برتر یعنی لیورپول به مصاف حریف سنتی همشهری تیمش، منچستریونایتد، می‌رود فکر نمی‌کند بلکه در عوض تمام توجهش به بازی بعدی سیتی است که چهل و هشت ساعت بعد از آن برگزار خواهد شد.

 

1470275

 

منچسترسیتی در حال حاضر با لیورپول صدرنشین 14 امتیاز اختلاف دارد و گواردیولا معتقد است که فکر رسیدن سیتی به لیورپول غیرواقع‌گرایانه خواهد بود. البته از سوی دیگر یونایتد در فصل جاری تنها تیمی است که موفق شده از لیورپول امتیاز بگیرد. با اینحال گواردیولا می‌گوید فردا تنها تمرکز او آماده شدن برای سفر به شفیلد برای بازی با شفیلدیونایتد در روز سه‌شنبه خواهد بود.

 

گواردیولا در این باره گفت:" واقعیت این است که ما با آنها خیلی فاصله داریم. ما واقعیت را قبول می‌کنیم. کسی که در بیست بازی برنده می‌شود نه فقط در لیگ ما بلکه هر جای دنیا در هر لیگی بازی می‌کرد صدرنشین می‌شد. ما الان به فکر زاها و ستاره‌های کریستال پالاس هستیم که روز یکشنبه با آنها بازی داریم و بعد هم به شفیلد یونایتد فکر خواهیم کرد".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" وقتی فاصله ما اینقدر زیاد است یعنی دیگر برایمان جالب نیست که نگاه کنیم که لیورپول چه می‌کند. بهتر است توجه را به خودمان معطوف کنیم و ببینیم در ادامه فصل، چه در لیگ برتر و چه در رقابتهای دیگر برای بهتر شدن چه باید بکنیم".

 

دیدگاه‌ها