کد خبر : 1662602 | 28 دی 1398 ساعت 10:43 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام زعیم از الدحیل در دوحه

اولین جام السد با ژاوی هرناندز(عکس)

بعد از شکست سنگین در دور رفت لیگ ستارگان این بار نوبت به السدی ها رسید تا انتقام سختی از رقیب دیرینه در فینال "کاس قطر2020"بگیرند.

اولین جام السد با ژاوی هرناندز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی السد با الدحیل در فینال"کاس قطر2020" به عنوان یکی از مهم ترین جام های داخلی میزبان جام جهانی باعث شد تا ورزشگاه جاسم بن حمد میزبان تعداد پرشماری از طرفداران دو تیم باشد تا از نزدیک شاهد جنگ و جدل ستاره های سرشناس حاضر در ترکیب دو تیم مدعی این فصل فوتبال قطر باشند.


الدحیل در بازی رفت لیگ ستارگان توانست با تحمیل شکست 4-0 به زعیم یکه تازی خود در لیگ ستارگان را با سرعت زیادی ادامه بدهد تا مدعی اول قهرمانی این فصل باشد. از همین رو تقابل دو تیم در فینال "کاس قطر2020"بهترین فرصت برای ژاوی و شاگردانش بود تا هم انتقام بگیرند هم خودی نشان بدهند که در نیم فصل دوم دوباره برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش می کنند.

 

1470291


حضور ستاره های تازه خریداری شده الدحیل همچون مانژوکیچ در ترکیب بیشتر برحساسیت های بازی افزوده بود اما حتی این ستاره کروات هم جلوی تاخت و تاز شاگردان ژاوی را نگرفت تا زعیم در همان نیمه نخست با درخشش نام تائه هی ستاره کره ای سابق الدحیل و بغداد بونجاح کار را یکسره کند. دبل شکارچی صحرا در کنار گلزنی نام تائه هی برتری 3-0 را رقم زد تا در نیمه دوم یک بار دیگر اکرم عفیف گل بزند تا الدحیل به چهارمیخ کشیده شود.


ژاوی که دو هفته پرتنش پیرامون جدایی از السد و حضور روی نیمکت بارسلونا را تجربه کرده بود سرانجام به اولین جام دوران مربیگری خود رسید و با بالای سر بردن "کاس قطر 2020"یک بار دیگر قدرت السد را به رخ کشید تا هم برای نیم فصل دوم لیگ ستارگان هم برای ACL2020 خط و نشان بکشد. بعد از این بازی بغداد بونجاح عنوان برترین بازیکن فینال را به خود اختصاص داد و بازیکنان السد هم به پاس قدردانی از مهندس اسپانیایی جشن کوچکی برای مربی جوان خود ترتیب دادند.

 

1470293

 

1470290

دیدگاه‌ها