کد خبر : 1662627 | 28 دی 1398 ساعت 11:40 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

مادر رابیو: رئیس فدراسیون فرانسه دروغگو است!

ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه‌های آدریان رابیو ستاره فرانسوی یوونتوس در اظهاراتی تند از رئیس فدراسیون فرانسه انتقاد کرده و او را دروغگو خواند.

مادر رابیو: رئیس فدراسیون فرانسه دروغگو است!

به گزارش "ورزش سه"، ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه‌های آدریان رابیو، ستاره فرانسوی یوونتوس، که به اظهارات جنجالی معروف است بعد از مدتی عدم ظهور در رسانه‌ها سکوت خود را شکست و انتقادات تند و صریحی به فدراسیون فوتبال فرانسه و رئیس آن وارد ساخت. او با شرکت در یک برنامه تلویزیونی فرانسوی در پاسخ به سوالاتی درباره احتمال بازگشت پسرش به تیم ملی فرانسه این انتقادات را به زبان آورد.

 

1470311

 

رابیو پیش از شروع جام جهانی 2018 زمانی که متوجه شد در فهرست 23نفره دیدیه دشان برای تیم ملی فرانسه حضور ندارد خشمگین شد و از قرار گرفتن در فهرست ذخیره خودداری کرد. بعد از آن رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به انتقاد از ورونیک رابیو پرداخت و گفت که تاثیر او روی فرزندش باعث این تصمیم او شده است. او سپس اضافه کرد که خانم رابیو با او تماس گرفته و خواهش کرده فرزندش آدریان به تیم ملی دعوت شود.

 

اما خانم رابیو حالا در پاسخ به سوالاتی درباره آن ماجرا گفت:" من با آقای لوگرت رئیس فدراسیون فرانسه هیچ تماسی نداشتم. من با او صحبتی نکردم و از او چیزی نخواستم. من می‌دانم ایشان چه گفته و اینجا به صراحت می‌گویم که رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه دروغگو است".

 

1470312

 

ایجنت ستاره فرانسوی یوونتوس در ادامه گفت که علت سکوتش در ماه‌های گذشته دو تراژدی خانوادگی بوده که زندگی خانواده‌اش را به شدت تحت تاثیر قرار داده است . او در این باره گفت:" ما در این مدت شاهد دو مرگ تلخ در خانواده‌مان بودیم و از این  گذشته آدریان هم حدود هشت ماه نتوانست بازی کند که همه این فشارها برای ما واقعا سنگین بود". اشاره خانم رابیو به دورانی در اواخر فصل گذشته است که آدریان رابیو پیراهن پاری سن ژرمن را به تن می‌کرد و به مدت چندین ماه نیمکت‌نشین بود و به میدان فرستاده نمی‌شد. موضوعی که در نهایت منجر به انتقال او به یوونتوس شد.

 

دیدگاه‌ها