کد خبر : 1662630 | 28 دی 1398 ساعت 12:03 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید نتیجه ندهد باید از مسابقات کنار بکشیم

نصیرزاده: حرفم را درست به انصاری‌فرد منتقل نکردند

ماجرای گرفتن میزبانی از تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باعث واکنش های متفاوتی از سوی دست اندرکاران فوتبالی شده است.

نصیرزاده: حرفم را درست به انصاری‌فرد منتقل نکردند

به گزارش" ورزش سه" هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم ماشین سازی و کارشناس مسائل حقوقی ورزشی یکی از کسانی است که در این رابطه گفته بود که عدم شرکت نماینده های ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به نشانه اعتراض می تواند منجر به محرومیت شود. این حرف ها البته واکنش محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس را در یک برنامه تلویزیونی به همراه داشت به طوری که او گفت:"  من نمی دانم هدف ایشان(نصیرزاده) از این صحبت ها چیست. آقا ما محروم هم بشویم نباید زیر بار این تحریم ها برویم. این چه صحبتی است وقتی ما هنوز موضعمان را مشخص نکرده ایم و داریم رایزنی می کنیم. کمیته اجرایی هنوز نیامده است. نمی دانم ایشان چرا هر بار خودش را وسط می اندازد! آقا اجازه بده اصلا ببینیم می توانیم این داستان را انجام بدهیم!؟ او ناامیدی بین مردم انتشار می دهد و آقای نصیرزاده باید بهتر از این عمل کند و به موقع صحبت کند. چرا مردم را ناامید می کند؟ حتی اگر این اتفاق هم بیفتد ما نباید زیر بار این داستان برویم. "


در همین ارتباط با هوشنگ نصیرزاده تماس گرفتیم و او در این باره گفت:" ببینید مجری برنامه حرف های من را درست به انصاری فرد منتقل نکرد و متاسفانه او هم پاسخش محترمانه نبود."


او افزود:" من گفتم در هر دو صورت اگر شرکت نکنیم ممکن است تا دو دوره محروم خواهیم شد." نصیرزاده همچنین گفت:" اگر شرکت کنیم در مسابقات لیگ قهرمانان به معنای تایید ناامنی در منطقه است."


مدیرعامل تیم ماشین سازی در ادامه اضافه کرد:" ابتدا باید رایزنی های ورزشی را انجام بدهیم آن هم در حالی که ما در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا یک عضو داریم که آقای تاج است. اما اگر نتیجه نداد باید رایزنی های دیپلماتیک انجام داده و در نهایت تهدید به تحریم کنیم."


او گفت:"در نهایت هم اگر قبول نشد باید در مسابقات شرکت نکنیم. با توجه به نتایجی که پیش از این در باشگاه های آسیایی گرفتیم با عدم شرکت در این مسابقات چیزی را از دست نمی دهیم."


کارشناس حقوقی ورزش در ادامه با بیان اینکه این یک تصمیم سیاسی است گفت:" شیخ سلمان بحرینی است و خیلی ساده انگارانه است که تصور کنیم که شیخ سلمان تحت تاثیر حکومت و سیاست کشورش نیست."

دیدگاه‌ها