کد خبر : 1662659 | 28 دی 1398 ساعت 13:30 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

آینده خامس در رئال، در هاله‌ای از ابهام

علاوه بر گرت بیل، نام خامس رودریگز هم ازسوی زیدان برای بازی امروز رئال مقابل سویا در فهرست بازیکنان قرار ندارد و این آینده خامس در برنابئو را در هاله ابهام فرو برده است.

آینده خامس در رئال، در هاله‌ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی که در اوایل فصل جاری بارها با پیراهن رئال به میدان رفته بود هر چه از فصل گذشته کمتر و کمتر مورد استفاده قرار گرفت و حالا به نظر می‌رسد دیگر از ترکیب کنار گذاشته شده است. نام خامس در فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سویا دیده نمی‌شود و آینده او در هاله‌ای از ابهام قرارگرفته است.

 

1470343

 

به گزارش مارکا چندین باشگاه با رئال مادرید تماس گرفته و خواهان جذب خامس شده‌اند. این در حالی است که مدیریت رئال علاقه‌ای به قرض دادن او ندارد و ترجیح می‌داد ستاره کلمبیایی را به فروش برساند.

 

خامس در گذشته مدتی به عنوان بازیکن قرضی در خدمت بایرن مونیخ بوده. ولی بعد از دو سال حضور در باوریا، بایرن تمایلی به خرید او نشان نداد تا خامس از ابتدای فصل جاری به برنابئو برگردد. نبود پیشنهاد جالب توجه برای خامس در تابستان گذشته باعث شد او به صورت اجباری در اختیار زیدان قرار بگیرد. او در هفته‌های اول فصل بارها برای رئال بازی کرد و نمایش‌های خوبی داشت اما مصدومیت و ترافیک بازیکنان خوب در خط میانی رئال باعث شد شانس او برای بازی کردن کمتر و کمتر شود.

 

دیدگاه‌ها