کد خبر : 1662703 | 28 دی 1398 ساعت 17:01 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه سیمئونه به حکم محرومیت ستاره رئال

دیگو سیمئونه می گوید که از محرومیت سبک فده والورده خبر داشت و از حکم او متعجب نشده است.

کنایه سیمئونه به حکم محرومیت ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه گذشته در فینال سوپرکاپ اسپانیا رئال مادرید در ضیافت پنالتی ها 4-1 بر اتلتیکو پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. دقیقه 115 بازی آلوارو موراتا در حال تک به تک شدن با تیبو کورتوا بود و شانس بالایی برای گلزنی داشت ولی با تکل از پشت فده والورده سرنگون شد و بخت مناسبی برای اتلتیکو از دست رفت.

 

 

1469747

 

 

والورده بلافاصله با کارت قرمز اخراج شد و با همین اخراج تیمش را نجات داد. در واقع به لطف همان تکل بود که رئال توانست کار را به ضربات پنالتی بکشاند و در نهایت پیروز شود.

داور در گزارش خود خطای والورده را شدید ندانست و همین باعث شد تا کمیته انضباطی تنها یک جلسه محرومیت را برای او کافی بداند.

تصمیمی که خشم باشگاه اتلتیکو و هوادارانش را به دنبال داشت.

 

 

1468565

 

 

دیگو سیمئونه پس از فینال سوپرکاپ و در واکنش به حرکت فده والورده گفته بود:« کار والورده مهمترین اتفاق بازی بود و من هم بودم همان را انجام می دادم.. اگر او مرتکب خطا نشده بود، احتمالا گل ما به ثمر می‌رسید. من به او گفتم که نگران نباشد چون کاری را انجام داده که باید انجام می‌داد. باید ببینیم او را چند جلسه محروم می‌کنند هر چند پیش بینی می کنم که حکم او چه خواهد بود.»

 

سیمئونه روز گذشته و در نشست خبری بازی با ایبار، در پاسخ به سوالی درمورد محرومیت یک جلسه ای فده والورده گفت:« اصلا تعجب نکردم و گفته بودم که حدس می زنم حکم نهایی چه خواهد بود و اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد. حالا هم نمی خواهم ذهن خودم را به این موضوع مشغول کنم چون وقتی ندارم که بخواهم بر سر چنین مساله ای تلف کنم.»

 

دیدگاه‌ها