کد خبر : 1662706 | 28 دی 1398 ساعت 16:50 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرعباسی: هنوز در فکر صعود هستم اما...

دروازه بان تیم‌ملی امید در مسابقات انتخابی المپیک 2020 می گوید کادرفنی تیم امید فوق العاده بودند و شبانه روز تلاش می‌کردند اما قسمت نبود که صعود کنند.

فرعباسی: هنوز در فکر صعود هستم اما...

به گزارش "ورزش سه"، با مصدومیت معراج اسماعیلی در اردوی تیم ملی، حبیب فرعباسی به عنوان گلر اول تیم ملی امید در مسابقات حاضر شد و در این سه دیدار یک کلین شیت داشت و سه گل دریافت کرد. وی در مورد مسابقات گفت: جا دارد از آقای استیلی و کادرفنی تشکر کنم، ما به چشم می‌دیدیم که چه تلاشی می‌کنند تا بتوانیم موفق باشم اما متاسفانه اینگونه نشد. هنوز هم در فکر صعود هستم اما دیگر دیر است. از اعتمادشان ممنون هستم و امیدوارم تا جایی که در توانم بود توانسته باشم پاسخ محبت و اعتمادشان را بدهم.

 

وی همچنین گفت: وقتی آن اتفاق تلخ برای معراج افتاد و مصدوم شد همه ما ناراحت شدیم. به‌هرحال معراج برای این تیم مدت زیادی زحمت کشیده و دروازه‌بان اول بود. مهدی نوراللهی هم مدت‌ها در اردوی تیم امید حضور داشت. وقتی اعضای کادر فنی تصمیم گرفتند به من اعتماد کنند ابتدا از معراج و مهدی که به جز هم‌پست بودن رفیق و دوست نزدیک هستیم، رخصت گرفتم، چون در این تیم از من قدیمی‌تر بوده و زحمت کشیده بودند.

 

فرعباسی در ادامه نیز گفت: تمام بچه‌ها، بازیکنان و اعضای کادر فنی شبانه‌روز برای این تیم زحمت کشیدند. واقعاً فقط می‌توان گفت حیف شد. روز ما نبود و توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد، در غیر این‌صورت با اختلاف زیاد چین را شکست می‌دادیم و به مرحله بعدی می‌رفتیم.

 

گلر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در انتها نیز افزود: مسابقات تمام شد و هر بازیکن به تیمش بازگشت، جا دارد یک تشکر ویژه از مسئولین نفت داشته باشم که این دوسال خیلی به من لطف کردند، من یک دروازه بان گمنام بودم اما به من اعتماد کردند و امیدوارم با رسیدن به پیراهن تیم ملی امید جواب زحماتشان را داده باشم، تیم خوبی در نیم‌فصل دوم خواهیم داشت و قطعا به مانند نیم‌فصل نخست تنها برای موفقیت و پیروزی پا به مسابقات می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها