کد خبر : 1662709 | 28 دی 1398 ساعت 16:45 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با گرانادا

ستین: پیروزی 1-0 من را عصبانی می‌کند

بارسلونا فردا شب در نوکمپ اولین بازی خود با هدایت کیکه ستین را تجربه خواهد کرد. ستین می گوید که پیروزی 1-0 او را قانع نمی کند.

ستین: پیروزی 1-0 من را عصبانی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه گذشته بود که کیکه ستین جانشین ارنستو والورده در بارسلونا شد. او در نشست خبری پس از انتصابش عنوان کرد که در گاوداری بود ولی حالا باید هدایت فوق ستاره هایی چون مسی را بر عهده بگیرد.

سرمربی سابق رئال بتیس عاشق سبک و فلسفه بارسلونا است و ایده های او بسیار شبیه به پپ گواردیولا هستند.

 

 

1470386

 

 

ستین در اولین نشست خبری خود در مورد لیونل مسی گفت:« کسی نمی تواند انکار کند که مسی یک بازیکن خاص است ولی من نه تنها با او که با همه بازیکنانم صحبت کرده ام. این رسم همیشگی من است. برای مثال با آرتور ملو حرف زدم و سپس تاثیر این گفت و گوی مستقیم را در تمریناتش دیدم. او حالا در تمرینات شرایطی عالی دارد.»

 

ریکی پویج:« یکی از اهداف من شناخت بیشتر از بازیکنان تیم های پایه باشگاه است. ریکی پویج یکی از بهترین بازیکنان آکادمی است و یکی از گزینه های ورود به تیم اول باشگاه. شاید بازی فردا و شاید هفته بعد نوبت به او برسد. روی نام خاصی تمرکز نکرده ام و برای من مهم، عملکرد بازیکنان در تمرینات است.»

 

خریدهای جدید:« هنوز برای تصمیمات اینچنینی زود است. فعلا نمی خواهم در تیم جا به جایی ایجاد کنم. در ابتدا می خواهم بازیکنانم را بشناسم و سپس به ارزیابی تیم خواهم پرداخت. برای این مهم یک بازه زمانی در نظر گرفته ام.»

 

 

1470385

 

 

مربیگری بارسا:« من برای خودم اعتبار زیادی قائلم ولی خیلی مواقع این اعتماد به نفس به تنهایی کفایت نمی کند. برای من مربیگری بارسا یک هدیه غیرمنتظره بود و هر صبح که بیدار می شوم، می گویم که خدای من! هدایت این فوق ستاره ها برعهده من گذاشته شده است! تا روزی که در بارسا هستم، با فروتنی تمام از مربیگری این تیم لذت خواهم برد. خوشبختانه واکنش ها بسیار مثبت بود و بیش از 700 پیام تبریک دریافت کرده ام که نتوانسته ام پاسخ بسیاری را بدهم.»

 

ویدال:« هر بازیکنی نقش خاص خود را در تیم دارد. البته طبیعی است که برخی جایگاه محکم تری در تیم دارند. این مهم هفته به هفته ممکن است تغییر کند و یک بازیکن نیمکت نشین شاید به جایگاه ثابت برسد و برعکس.»

 

سبک بازی:« برای من پیروزی به هر قیمت کفایت نمی کند. اگر 1-0 ببریم و بد بازی کنیم، عصبانی خواهم شد.  به بازیکنانم هم گفته ام که صرفا کسب پیروزی برای من کافی نیست.»

 

غیبت سوارز:« بله، نبود سوارز می تواند مشکل ساز شود ولی سعی من بر این است که این مشکل را به حداقل برسانم. حالا نقش گریزمان مهمتر خواهد بود و خودش هم می داند که تیم به او بیش از گذشته نیاز دارد.»

 

دیدگاه‌ها