کد خبر : 1662712 | 28 دی 1398 ساعت 16:58 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

بوکس احمد کومرت؛ دومین مدال نقره هم به احمدی صفا رسید

امید احمدی صفا نماینده وزن 52 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در فینال با شکست مقابل نماینده مغولستان به مدال نقره دست یافت.

بوکس احمد کومرت؛ دومین مدال نقره هم به احمدی صفا رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رقابت‌های بوکس احمد کومرت در حالی از روز 24 دی ماه در شهر استانبول آغاز شده که این رقابت‌ها امروز به پایان خواهد رسید.

 

امروز شنبه در فینال این رقابت‌ها امید احمدی صفا نماینده وزن 52 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان به مصاف نماینده مغولستان رفت و با شکست مقابل این بوکسور به مدال نقره دست یافت. وی برای رسیدن به فینال نماینده آذربایجان رفت و ترکیه را شکست داده بود.

 

مسلم مقصودی در فینال وزن 69کیلوگرم به مصاف نماینده مراکش رفت و با شکست مقابل این بوکسور به مدال نقره جام احمد کومرت دست یافت. مقصودی در نخستین روز از این رقابت‌ها موفق به شکست نماینده مغولستان شده بود، در نیمه نهایی نیز قرار بود به مصاف ترکیه برود، اما با انصراف این بوکسور از ادامه رقابت‌ها مقصودی به راحتی راهای فینال این مسابقات شد اما در فینال با شکست مقابل بوکسور مراکش به مدال نقره بسنده کرد. مقصودی در این رقابت‌ها تنها با یک پیروزی به مدال نقره دست یافت.

 

لازم به یادآوری است، دانیال شه‌بخش، حسین دانشو، علی جمالی و احسان روزبهانی نیز پیش از این به به مدال برنز دست یافته بودند.

 

در ادامه مسابقات امروز،در وزن 91 کیلوگرم طوفان شریفی با نماینده الجزایر دیدار خواهد داشت.


علیرضا استکی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده دارد و اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح به عنوان مربی او را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیدگاه‌ها