کد خبر : 1662737 | 28 دی 1398 ساعت 18:26 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

هر 4 باشگاه مصوبه را امضا کردند

امیری: محرومیت باشگاه های ایرانی قطعی نیست

معاون باشگاه استقلال می گوید امکان برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث وجود ندارد.

امیری: محرومیت باشگاه های ایرانی قطعی نیست

 

بهرام امیری در مورد موضع باشگاه استقلال برای بازی در کشور ثالث به "ورزش سه" گفت: موضع ما همان است که آقای خلیل زاده شب قبل در مورد آن صحبت کردند. عزت ایران بسیار مهم است و این از همه چیز برای ما و فوتبال ایران مهمتر است.

 

او ادامه داد: از بحث عزت ملی که بگذریم، باشگاه های ایرانی باید هر 4 روز یک بار بازی کنند و نمی شود ما تمام بازی ها را در خارج از خانه بازی کنیم. اینطوری باشگاه های درگیر لیگ قهرمانان آسیا با خستگی زیادی روبرو می شوند و کیفیت شان افت می کند. این شرایطی است که می تواند حسابی به ما آسیب بزند. این را در نظر بگیریم تا متوجه شویم که امکان برگزاری بازی در بیرون از ایران اصلا وجود ندارد ضمن اینکه حق تماشاگر ما است که بازی های تیم شان را از نزدیک تماشا کنند.

 

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه این نگرانی وجود دارد که سایر باشگاه برخلاف رویه آبی ها عمل کنند و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند هم گفت: چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. هر 4 باشگاه مصوبه را امضا کرده اند و این تصمیم شخصی نیست که یک باشگاه تصمیم دیگری بگیرد.

امیری در مورد اینکه عده ای مدعی شده اند اگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکند از جذب بازیکن جدید خارجی منصرف خواهد شد هم گفت: چنین چیزی نیست، ما با نظر آقای مجیدی تیم مان را تقویت می کنیم.

 

معاون باشگاه استقلال در مورد محرومیت باشگاه های ایرانی در صورت انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم می گوید: چنین چیزی نیست، کمیته انضباطی ای اف سی باید تصمیم بگیرد و در آیین نامه آمده است ممکن است تا 2 سال یک باشگاه محروم شود اما 4 باشگاه شرایط یکسانی دارند و دلیل قانع کننده ای ارائه می کنیم تا بتوانیم آنها را مجاب کنیم. اگر از لیگ قهرمانان آسیا انصراف بدهیم تا 20 هزار دلار جریمه می شویم.

دیدگاه‌ها