کد خبر : 1662770 | 28 دی 1398 ساعت 20:22 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال 2-1 سویا: کاسمیرو، لوپتگی را دست خالی گذاشت

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 سویا را شکست بدهد.

رئال 2-1 سویا: کاسمیرو، لوپتگی را دست خالی گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که چند روز قبل موفق شدند سوپرکاپ اسپانیا را فتح کنند، امشب در دیداری جذاب و تماشایی و با درخشش کاسمیرو، سویا را از پیش رو برداشتند.

 

سویا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما بازی خیلی زود متعادل شد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.


در ادامه این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما آنها هم در ایجاد موقعیت روی دروازه ها حریف توفیقی نداشتند. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 24 ایجاد شد؛ جایی که پاس لوکا مودریچ، کاسمیرو را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن از فاصله 25 متری از کنار دروازه سویا به بیرون رفت.


پس از آن نوبت بازیکنان میهمان بود که حملات شان را از سر بگیرند و در دقیقه 30، روی ارسال دیدنی اِوِر بانگا، این لوک دی یونگ بود که با ضربه سر دروازه تیبو کورتوا را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، خطای کودلی روی میلیتائو را اعلام کرد و گل را نپذیرفت.


فشار حملات سویا در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم تلاش زیادی کردند تا در همان نیمه اول دروازه رئال را باز کنند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.


نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 57 به گل اول بازی رسیدند. روی پاس پشت پای عالی از یوویچ بود که کاسمیرو درون محوطه جریمه سویا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1470495

 

1470494


بعد از این گل هم برتری رئال ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 63، وینیسیوس جونیور با یک حرکت انفرادی عالی، اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه سویا پیدا نکرد.


در مقابل، این سویا بود که یک دقیقه بعد به گل تساوی رسید. این بار روی حرکت خوب منیر الحدادی بود که دی یونگ صاحب موقعیت شد و ضربه پای چپ دیدنی اش، دور از دستان کورتوا، وارد دروازه شد.


اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 69، رئال بار دیگر پیش افتاد. لوکاس واسکز که در سمت راست زمین صاحب توپ شده بود، با یک ارسال دیدنی، کاسمیرو را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه سر مطمئن، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

1470499


5 دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که کاسمیرو هت‌تریکش در این دیدار را کامل کند اما شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه سویا به بیرون رفت.


در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند و هر یک صاحب موقعیت های خوبی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها