کد خبر : 1662787 | 28 دی 1398 ساعت 21:08 | 129.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقاییِ مهاجم ایرانی در تیم قعرنشین؛

آتش‌بازی مهرداد محمدی در لیگ برتر پرتغال

آوس با درخشش ستاره ایرانی خود مقابل پورتیموننسی به برد پُر گل رسید.

آتش‌بازی مهرداد محمدی در لیگ برتر پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته هفدهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر پرتغال، تیم آوس که میلاد محمدی را بعد از گلزنی اخیرش و مثل همیشه در خط حمله داشت، از ساعت ۱۹ امشب به مصاف تیم رده هفدهمی پورتیموننسی رفت.

نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در دقیقه ۵۱ ولینتون جونیو با فرار از بین مدافعان پورتیموننسی و شوت محکم گل اول بازی را برای آوس به ثمر رساند تا یاران محمدی برای برتری خانگی امیدوار شوند.

 

مهرداد محمدی که تلاش زیادی برای ایجاد موقعیت روی دروازه پورتیموننسی داشت، در دقیقه ۷۴ با فرار سریع از میانه زمین و یک پاس در عمق از بین دو بازیکن حریف، توپ را به زیدان بانژاکی رساند تا این بازیکن ۲۱ ساله گل دوم آوس را بزند.

 

در حالی که فقط پنج دقیقه از این گل گذشته بود، پاس در عرض جونیور از سمت چپ محوطه جریمه پورتیموننسی را مهرداد محمدی با حضور به موقع در محوطه ۶ قدم حریف به راحتی تبدیل به گل کرد تا آوس با ۳ گل پیش بیفتد.

 

تیم آوس که در این فصل ۱۴ باخت و تنها دو برد داشت، امشب موفق شد به روند ناکامی‌ها و سه باخت اخیرش خاتمه دهد و بهترین پیروزی فصل را با نتیجه ۳ بر صفر مقابل پورتیموننسی تجربه کند تا ۹ امتیازی شود و با وجود قعرنشین ماندن در جدول لیگ برتر پرتغال، فاصله خود با این تیم را به ۵ امتیاز کاهش دهد.

 

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی آوس نیز که در ۱۵ مسابقه اخیرشان ۶ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده بود، امشب موفق شد آمار گل‌های خود را به ۷ و پاس گل‌ها را به عدد ۵ افزایش دهد تا به رده پنجم برترین گلزنان و رتبه سوم برترین پاسورهای لیگ برتر پرتغال صعود کند و عملکرد خیره کننده‌ای در تیم قعر جدولی آوس داشته باشد.

دیدگاه‌ها